Noe du angrer på?

Agnete

Forumet er livet
Man sier jo at det er unødvendig angre på ting i fortiden, men jeg kan ikke noe for det. Jeg angrer på noe. Jeg angrer på at jeg fikk 3 mann så sent i livet, jeg skulle ønske jeg hadde fått de alle tre mye tettere enn det jeg har gjort.
Føler jeg er en "gammel" mamma når jeg begynner å snakke om at når jeg er 70 så er du 38 f.eks.
Jeg har alltid tenkt jeg skal bli en ungmor, men det ble jeg ikke.
Noe du angrer på eller klarer du å la være å angre på ting? :)

Angrer ikke på så mye når jeg ser hvor langt jeg har kommet i livet, MEN herregud så mye pinlig oppførsel jeg gjerne skulle vært foruten opp gjennom :hilarious:

Tenker at ting jeg har gjort før, har fått meg dit jeg er i dag, så jeg angrer i utgangspunktet ikke på noe, men jeg skulle for eksempel ønske at jeg hadde sett at en venninne på barneskolen ble misbrukt av faren og at jeg hadde løst en relatert sak annerledes, men jeg går ikke rundt og angrer på det.

Syns du var ganske ung med nr tre, jeg, da. Kjenner flere som er eldre og nettopp har fått første :)

Angrer på at jeg rotet vekk 14 år av livet med med eksen.

Tenker at ting jeg har gjort før, har fått meg dit jeg er i dag, så jeg angrer i utgangspunktet ikke på noe, men jeg skulle for eksempel ønske at jeg hadde sett at en venninne på barneskolen ble misbrukt av faren og at jeg hadde løst en relatert sak annerledes, men jeg går ikke rundt og angrer på det.

Syns du var ganske ung med nr tre, jeg, da. Kjenner flere som er eldre og nettopp har fått første :)

Så godt du klarer å la være å angre, og det du nevner her blir jo også vanskelig når du ikke vet heller.

Sånn i forhold til når folk får barn i dag så ser jeg at jeg ikke er gammel med tanke på at det er min tredje, men ønsket når jeg var ung var å ha voksene barn når jeg ble 40 år. Vi er langt fra det :p
Vi har hatt små barn i 13 år, men det var nok det som passet oss da siden det ble sånn :)

Eneste jeg angrer på er at jeg ikke har mast mer på leger enn jeg har gjort :p

Jeg er vel 70 når eldste er 38,så syns du er ganske ung jeg da ;)
Skulle gjerne ha fått barn tidligere selv, men det er ikke noe jeg angrer på egentlig

Eneste jeg angrer på er at jeg ikke har mast mer på leger enn jeg har gjort :p

Jeg er vel 70 når eldste er 38,så syns du er ganske ung jeg da ;)
Skulle gjerne ha fått barn tidligere selv, men det er ikke noe jeg angrer på egentlig

Begynn å mas nå, man må dessverre kjempe for å få hjelp i helsevesenet vårt ❤️

Med andre ord like gamle barn :p
Det har ikke vært fysisk mulig for oss å få barn tettere enn vi har, men jeg skulle ønske det ikke var sånn og jeg skulle ønske jeg utfordret meg litt å hatt de tettere. Men det er jo fint sånn det er nå også altså, men det er når jeg ble gammel jeg fant ut at barna fortsatt var unge.

Begynn å mas nå, man må dessverre kjempe for å få hjelp i helsevesenet vårt ❤️

Med andre ord like gamle barn :p
Det har ikke vært fysisk mulig for oss å få barn tettere enn vi har, men jeg skulle ønske det ikke var sånn og jeg skulle ønske jeg utfordret meg litt å hatt de tettere. Men det er jo fint sånn det er nå også altså, men det er når jeg ble gammel jeg fant ut at barna fortsatt var unge.
Har begynt nå, så venter på Røngten osv. Men skal ikke gi meg nå. Lettere når jeg ser det kan gå utover barna ;)

Kunne ikke fått de tettere her heller, med 3 fødsler på under 3 år. Passet seg bare ikke å få de tidligere, selv om jeg alltid så for meg at jeg skulle være ferdig med fødsler før jeg fylte 30 :p

Har begynt nå, så venter på Røngten osv. Men skal ikke gi meg nå. Lettere når jeg ser det kan gå utover barna ;)

Kunne ikke fått de tettere her heller, med 3 fødsler på under 3 år. Passet seg bare ikke å få de tidligere, selv om jeg alltid så for meg at jeg skulle være ferdig med fødsler før jeg fylte 30 :p
Da har du jo de tett synes jeg, og det er jo litt sånn at man må finne kjærligheten også :)
Lykke til! Stå i dwt og håper du får noen svar!

Vet ikke om angre er det riktige ordet, men skulle ønske en del ting var annerledes. For eksempel at yngste var tettere i alder med eldste og at jeg var yngre når jeg fikk de. At jeg ikke var så hekta på eksen i ungdommen at jeg ikke klarte å fungere i hverdagen. Det gikk utover utdanning, jobb, venner, osv. Satt bare å venta på melding fra han så vi kunne møtes. Han var en ekstremt ego mann. Har heller aldri klart å finne ut av hva jeg ønsker å jobbe med og er fortsatt i en jobb jeg ikke vil ha. Har vært sånn i 20 år…

Utdanningsvalg. Har bøtter og lass av studielån jeg kunne vært foruten.

Jeg angrer ikke på å ha fått barn sent i og for seg, men skulle gjerne ha vært klar for det tidligere og dermed vært ferdig med småbarn nå i en alder av 35. Har en 3åring og en på 1,5. Veit ikke om det blir en til heller, orker ikke en til tett på (hører med at pga uheldige omstendigheter så har jeg klokka inn 3 fødsler på 3 kalenderår, men fikk ikke førstemann med oss videre). Kommer sikkert til å angre om det ikke blir, men det hjelper ikke på følelsen nå. :p

Hvis jeg hadde visst det jeg vet nå hadde jeg lukket ørene for mamma og farmor og fått nr 3 for 4-5 år siden.

Angrer ikke for alle avgjørelser jeg har tatt i livet har jeg tatt på bakgrunn av den informasjonen jeg hadde da. Det betyr ikke at jeg skulle ønske at noen ting var annerledes, men bruker ikke mye energi på å tenke på det. Har nok av bekymringer «her og nå» som jeg bruker energi på :p

Å, jeg har gjort mange valg jeg kunne tenkes å angre på, men samtidig å tenke at jeg skulle hatt ugjort noen av de større tingen i livet. Fo da nok ville ikke livet mitt vært slik det er i dag,og jeg ønsker ikke å endre det.

Det får heller bli slik:
Jeg angrer på de gangen jeg har sagt eller gjort noe som har såret andre, jeg angrer på at jeg ikke alltid har vært like oppmerksom, jeg angrer på at i perioder i livet jeg har hatt det vanskelig at jeg ikke har greid å opprettholde en sunn livsstil.

Vel, angrer og angrer. Jeg er blitt den personen jeg er grunnet valgene mine og det er jeg stolt av. Skulle dog ønske jeg var mer mottakelig for hjelp tidligere og at jeg ikke klandret meg selv for ting jeg ble påført. Samtidig hadde jeg kanskje ikke møtt de personene jeg har gjort om jeg hadde valgt anderledes.

Angrer på at jeg ikke sparte penger fra da jeg begynte å jobbe
Angrer på at jeg ikke reiste litt mer før jeg fikk barn. Tenker at jeg må ta det igjen da jeg blir 40;)
Angrer litt på at jeg ikke gikk salg og service på VGS, har null relevant utdannelse.

Tenker at når det ikke er verre ting jeg angrer på, så er det ikke så ille :)

Angrer på at jeg ikke sparte penger fra da jeg begynte å jobbe
Angrer på at jeg ikke reiste litt mer før jeg fikk barn. Tenker at jeg må ta det igjen da jeg blir 40;)
Angrer litt på at jeg ikke gikk salg og service på VGS, har null relevant utdannelse.

Tenker at når det ikke er verre ting jeg angrer på, så er det ikke så ille :)
Det er jo et veldig godt poeng da! Om det ikke er verre liksom :)

Og angre er vel også kanskje et feil ord å bruke når det gjelder når man får barn. De barna kommer når de kommer, men følte meg så gammel i går når jeg oppdaget at jeg var 70 når minsta er like gammel som meg :p

Jeg angrer på all den tiden jeg «gjemte» meg fra livet. Heldigvis er det ikke for sent, men litt vanskelig akkurat nå :p

Back
Topp