no ha eg testa !!

ORIGINAL: arween

han meint att time inga hva kjemmpe dålrig å att abort hva det beste altenative....

hmmm... eg hadde pakket tingene mine og dratt..
er han virkelig verdt det? klarer du å leve med det etterpå?

vi bor ikke sammen enda...  vi ha vært ilag i 10 mnd å han bor i bodø.. vi har ett avstandsforhold ...

vi bor ikke sammen enda...  vi ha vært ilag i 10 mnd å han bor i bodø.. vi har ett avstandsforhold ...

hmm. personlig hadde jeg aldri klart å tatt abort.
hvis du ikke har bodd med han ennå, er det jo ikke så lett å vite om dere passer perfekt sammen heller[&:]
men du må følge hjertet ditt. stor klem

ORIGINAL: nancy drew

huff ja er synd du føler det slik... ta kontakt med noen som står deg nær å snakk om det

har det helt jævlig inni  meg no..  [:(][:(][:(]

har det helt jævlig inni  meg no..  [:(][:(][:(]

skjønner det, men ikke la deg presse til noe. abort kan ikke gjøres om, uansett hvor mye du angrer i ettertid.
det finnes mange som klarer seg med 3 barn[:)][:)]

Huff, for en fortvilta situasjon....[:(]

ORIGINAL: Lettliva

huff ja er synd du føler det slik... ta kontakt med noen som står deg nær å snakk om det

ORIGINAL: Labambie

Huff, ikke gjør noe du angrer på... Om du skal fjerne den så vær mer enn 100% sikker.. Angeren blir tung å bære hvis ikke..

Husk at alt ordner seg selvom det kanskje ser mørkt ut nå! Synes det var kjempebra sagt det at man kan angre en abort men aldri ett barn. Stor klem
God klem fra meg også - så forferdelig å måtte ta et så tungt valg[&o]

hadde vørre annerledes vest eg ikke hadde søtte aleina med valge liksom[:(][:(]

huff... ja hva sier venninen din da? får du noe støtte av henne? og tror du forholde deres vil overleve en eventuell abort?
nei syns utrolig synd på deg og sender deg en stor klem

ho mein i forhold tell sitvasjon min att det e best med abort...

synd at alle forteller deg at det er dit eneste valg syns jeg... Kan godt vær det er det riktige for deg, men da må det være et valg du er 100% sikker på at du vil greie å leve med i framtiden...

Hvordan står det ellers til? har du hus og jobb? Men dette er ikke et must heller... Bare ungen er ønsket greier du det nok, har mange støtte ordninger her i norge vet du

Hm... ikke lett det der! Men er det sånn at typen forlater deg om du ikke tar abort? Da ville jeg ikke samlet på han uansett hva du velger å gjøre. Da betyr ikke DU veldig mye for han[&:]

Hva med å kontakte Amanthea?

Eg e allerde aleina med to onga... å kjæresten min vil ikke ha fleire onga...  å veit ikke ka som kjem tell å skje når eg fortell det .. veit ikke ka eg ska gjør veit ingenting ...  derfor e det grusomt...   veit ikke om eg klar å vær aleina med 3 små onga [:(][:(][:(]

da burde han tenkt seg om før dere hadde sex da, kan ikke lage unge alene

synd at alle forteller deg at det er dit eneste valg syns jeg... Kan godt vær det er det riktige for deg, men da må det være et valg du er 100% sikker på at du vil greie å leve med i framtiden...

Hvordan står det ellers til? har du hus og jobb? Men dette er ikke et must heller... Bare ungen er ønsket greier du det nok, har mange støtte ordninger her i norge vet du

ORIGINAL: Renatemai9

ORIGINAL: nesco

synd du føler det slik... Burde kanskje snakke med bf eller lege for å få utløp for hvorfor det er så grusomt

hmm det er jo ikke bare din "feil" at du er gravid! håper det ordner seg!

Back
Topp