Bruker123kar
Forumet er livet
ORIGINAL: arween
han meint att time inga hva kjemmpe dålrig å att abort hva det beste altenative....
hmmm... eg hadde pakket tingene mine og dratt..
er han virkelig verdt det? klarer du å leve med det etterpå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
han meint att time inga hva kjemmpe dålrig å att abort hva det beste altenative....
vi bor ikke sammen enda... vi ha vært ilag i 10 mnd å han bor i bodø.. vi har ett avstandsforhold ...
ORIGINAL: nancy drew
huff ja er synd du føler det slik... ta kontakt med noen som står deg nær å snakk om det
har det helt jævlig inni meg no.. [:(][:(][:(]
ORIGINAL: LabambieGod klem fra meg også - så forferdelig å måtte ta et så tungt valg[&o]
Huff, ikke gjør noe du angrer på... Om du skal fjerne den så vær mer enn 100% sikker.. Angeren blir tung å bære hvis ikke..
Husk at alt ordner seg selvom det kanskje ser mørkt ut nå! Synes det var kjempebra sagt det at man kan angre en abort men aldri ett barn. Stor klem
Eg e allerde aleina med to onga... å kjæresten min vil ikke ha fleire onga... å veit ikke ka som kjem tell å skje når eg fortell det .. veit ikke ka eg ska gjør veit ingenting ... derfor e det grusomt... veit ikke om eg klar å vær aleina med 3 små onga [:(][:(][:(]
ORIGINAL: nancy drew
synd at alle forteller deg at det er dit eneste valg syns jeg... Kan godt vær det er det riktige for deg, men da må det være et valg du er 100% sikker på at du vil greie å leve med i framtiden...
Hvordan står det ellers til? har du hus og jobb? Men dette er ikke et must heller... Bare ungen er ønsket greier du det nok, har mange støtte ordninger her i norge vet du