Sant!Passer jo perfekt! Hadde jeg hatt en «ekstra» unnskyldning for å reise til København, hadde jeg uten tvil tatt prøven fysisk der. Da får man jo ultralyd inkludert og slipper å styre med å få noen til å ta prøven, samt sending.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant!Passer jo perfekt! Hadde jeg hatt en «ekstra» unnskyldning for å reise til København, hadde jeg uten tvil tatt prøven fysisk der. Da får man jo ultralyd inkludert og slipper å styre med å få noen til å ta prøven, samt sending.

For de som måtte velge det, eller være mer forberedt for de som likevel fortsetter svangerskapet.Dette har jeg ikke tenkt på faktisk, men nå er jeg plutselig så gammel at det er aktuelt å få tilbud om ja.
Men så lurer jeg litt på, hva skal man med den? Er det fordi man da har muligheten til å terminere svangerskapet?
Er den helt sikker? Eller kan man få høy risiko, også viser det seg at alt egentlig er bra?For de som måtte velge det, eller være mer forberedt for de som likevel fortsetter svangerskapet.
Det er en liten sannsynlighet for at nipt kan gi falsk positivt svar. Får man utslag vil man sendes til ytterligere utredning.Er den helt sikker? Eller kan man få høy risiko, også viser det seg at alt egentlig er bra?
Det er en liten sannsynlighet for at nipt kan gi falsk positivt svar. Får man utslag vil man sendes til ytterligere utredning.
Men nå er jeg jo obs på det uansett, og vil sikkert bekymre meg om jeg ikke tar den og.Oi, det høres tøft ut, ja! Men er veldig fornuftig innstilling da! Man blir liksom mer bevisst på at alt ikke nødvendigvis går på skinner med alderen, tror jeg. Har vært sånn for meg i alle fall - tenker mer på det nå enn de første gangene..Jeg er 35, men heller mot å ikke ta den faktisk. Etter 6 spontanaborter har jeg nok bekymringer… Orker ikke tanken på mer! Satser på at alt går braOg hvis det viser seg at det ikke gjør det - den tid den sorg
![]()
Ja, kjenner meg absolutt igjen i det - det tror jeg ogsåOi, det høres tøft ut, ja! Men er veldig fornuftig innstilling da! Man blir liksom mer bevisst på at alt ikke nødvendigvis går på skinner med alderen, tror jeg. Har vært sånn for meg i alle fall - tenker mer på det nå enn de første gangene..

Kan du sende link til hva slags time du bestilte? Finner ikke til den prisen selvVi dro til Strømstad for å ta NIPT i dag (under 35 år). Veldig hyggelige damer og fikk se en liten baby som sugde på tommel og beveget seg rundt i magen. Så fin opplevelse. Det føltes veldig verdt det! Betalte vel 5600kr og får svar på kromosomfeil og kjønn om 10 arbeidsdager![]()

https://babyscreen.no/tjenester/viabilitetsultralyd/Kan du sende link til hva slags time du bestilte? Finner ikke til den prisen selv![]()