NIPT

Så kjedeleg!:confused:

Me var og tok NIPT i Sverige forrige veke, og der foreslo dei å ta éi ekstra prøve då me først var der. Viss dei då ikkje klara å analysere den eine prøva, så hadde dei eitt forsøk til, utan at eg må tilbake for å ta ei ny prøve:)
Det var jo veldig lurt. Vurderer faktisk å avbestille fra Danmark og heller ta fra Sverige, er visst helt andre typer tester .. :)

Det var jo veldig lurt. Vurderer faktisk å avbestille fra Danmark og heller ta fra Sverige, er visst helt andre typer tester .. :)
Me synst det va heilt supert! Betala vel ein ekstra 100-lapp for testrøret, og synst det va ganske greit:happy:

De tester for mye mer i Danmark, enn de gjør i Sverige! Bare så du er OBS på det. Har selv brukt Ultralydklinikken i alle 3 svangerskap, og er superfornøyd :Heartred

De tester for mye mer i Danmark, enn de gjør i Sverige! Bare så du er OBS på det. Har selv brukt Ultralydklinikken i alle 3 svangerskap, og er superfornøyd :Heartred
Ja men er nok det som er problemet med Panorama testen og kroppen min.. en test med mindre spekter er kanskje bedre for oss, men skulle virkelig ønske det ikke var slik. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg får enda ett slikt resultat :nailbiting: Så håper alt er bra når vi tar på nytt!

Jeg oppdaterer sporingen hvert 15 minutt, men ingenting har skjedd siden innlevering av pakken i går. Dette blir to laaange uker kjenner jeg:whacky011

Svar på NIPT innen 6 dager.
Roet meg likevel veldig å høre at jordmor synes babyen så frisk og sterk ut! Hun sa at alt utviklet seg slik som det skal. Likevel mente hun at hadde vi ressurser for å ta NIPT så er dette noe hun vil anbefale. Så da ble det både TOUL og NIPT på samme tur

Back
Topp