Nipt?

Takk! :) Men de kan også sende hjem i posten? Vi har 4 barn så er ikke så lett å reis dit, vi bor i Finnmark så er et stykke :dead:
Ja, det kan de. :)
Screenshot_2023-07-23-11-39-20-92_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Jeg fikk med alt jeg trengte. Alt fra sprit-klut til kanyler, glass.. til og med backup glass og kanyle. Og et bånd til å ha rundt armen.

Du må merke glassene selv, med navn og info - men det følger med klistremerker som du bare skriver på og klistrer på etterpå.

Så...alt du trenger er med..eneste du må ordne, er noen til å stikke.
Det gjør jeg selv. Kan da ikke være vanskeligere enn å ta prøver av andre :cool: Får bare hjelp av mannen å sette i glass og åpne stasen. Det må da gå godt. Jeg er vernepleier og han ambulansearbeider, så håpløse kan vi da ikke vær sammen:hilarious:

Det gjør jeg selv. Kan da ikke være vanskeligere enn å ta prøver av andre :cool: Får bare hjelp av mannen å sette i glass og åpne stasen. Det må da gå godt. Jeg er vernepleier og han ambulansearbeider, så håpløse kan vi da ikke vær sammen:hilarious:

Nei, da er det jo greit. Jeg fikk mamma til å ta første gang. Hun er helsepersonell, men pleier ikke vanligvis å ta blodprøver da. Gikk greit det.
I fjor tok faktisk et legekontor for meg. :)

Back
Topp