Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen mer informasjon fra sykehuset. Venter på fostervannsprøven nå. De sa jeg skulle få svar mandag eller tirsdag, men ingen svar.Tenker veldig mye på deg og håper at du har fått noe mer informasjon fra sykehuset![]()
Helt innafor å ringe inn i dag og etterspørre svar, det er tross alt veldig forståelig vanskelig å vente i en såpass alvorlig sak.Ingen mer informasjon fra sykehuset. Venter på fostervannsprøven nå. De sa jeg skulle få svar mandag eller tirsdag, men ingen svar.
Det er lengeværende vente siden torsdag. Føler jeg har fått igjennom mange prosesser nå, og nå vil jeg egentlig bare bli ferdig. Føler jeg har distansert meg fra hele graviditeten. Så om den testen kommer tilbake negativ tror jeg det nesten blir det største sjokket.
Tok du fostervannsprøve? Gruer meg til smerter rundt senabort også, jeg syntes jo det var helt forferdelig med MA (død i uke 8) men aborterte i uke 11.

Åhhhh. Tenke på deg!! Sende styrke og klemma!Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive.
Jeg fikk nettopp fått svar fra riksen om at det er påvist Trisomi18. Så nå venter jeg igjen, denne gangen på time til abort. Jeg er alene, så kunne ønske jeg kunne ligge på sykehuset fra første tabletten, men man må tydeligvis hjem i mellom.

Så forferdelig trist å høre! Utrolig lei meg for at du må gjennom detteTusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive.
Jeg fikk nettopp fått svar fra riksen om at det er påvist Trisomi18. Så nå venter jeg igjen, denne gangen på time til abort. Jeg er alene, så kunne ønske jeg kunne ligge på sykehuset fra første tabletten, men man må tydeligvis hjem i mellom.
har du fortalt at du er alene og er bekymret for å dra hjem etter første pille?Ånei ånei ånei. Så trist. Sender deg en klem!Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive.
Jeg håper ikke du drar alene.
)Kjære kjære deg! Jeg er så utrolig lei meg for at du må gå igjennom dette.Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive.
Håper du får med deg noen på sykehuset som kan være der med deg under aborten.
Dette må være helt forferdelig vondt. Vit at du har masse støtte og varme tanker fra oss på forumet, selv om jeg skjønner veldig godt hvis du ønsker å ta avstand fra Babyverden en stund. Jeg vet jeg gjorde det etter spontanaborten min i fjor. Og det er fullt forståelig.
Men om du trenger noen å prate med og lufte tanker og sorgen med, så er vi alle her for deg. Sender deg alt mulig varme klemmer, tanker og støtte. 
Så utrolig vondt, hjertet mitt knuser for deg og jenta diHei og takk for all støtte her
Lille jenta mi forlot denne verden i går, og jeg håper til et bedre sted
Er det noen som vet hvordan man kan slette en graviditet fra denne appen? Har ikke så lyst å få opp hvor i graviditeten jeg er lenger, da den nå er avsluttet.
Også kan jeg gjerne bli slettet fra terminlisten
Hei og takk for all støtte her
Lille jenta mi forlot denne verden i går, og jeg håper til et bedre sted
Er det noen som vet hvordan man kan slette en graviditet fra denne appen? Har ikke så lyst å få opp hvor i graviditeten jeg er lenger, da den nå er avsluttet.
Også kan jeg gjerne bli slettet fra terminlisten