Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.Får det dekt pga alder så har tatt den og venter på svar. Hadde nok ikke tatt den om jeg ikke fikk den dekt og tul så fint ut
To uker, og svaret kommer på Helse-NorgeHvor lang tid tar det å få svar på NIPT testen ? Skal ha TUL og NIPT test neste mandag.
Får det pga alder.
Svaret kom i realiteten etter en hos meg (fant på nett anslår på 10-15 virkedager, muntlig sa de to uker), men fant det først etter to fordi jeg sjekket «prøvesvar» og ikke «journal». Noen sier de får brev i posten, det har jeg ikke fått. Venninne med termin i september sa de ringte og at de sa de gjorde det uansett funn eller ikke, til med sa de at de kun ringer om de finner noe.Hvor lang tid tar det å få svar på NIPT testen ? Skal ha TUL og NIPT test neste mandag.
Får det pga alder.
Jeg gjorde det samme, fikk svar 9 dager etter blodet var sendtHar tatt test via Ultralydklinikken i Danmark, men ikke fått svar enda. Ønsker å vite det dersom det skulle være noe galt og de ikke oppdager det på ultralyd.
Alt i alt veldig glad jeg gjorde det, en fin opplevelse og hyggelig dame som ringte meg opp med svaret.
15 dager siden jeg tok NIPT-test på sykehuset i Vestfold, fortsatt ikke fått svar.Hvor lang tid tar det å få svar på NIPT testen ? Skal ha TUL og NIPT test neste mandag.
Får det pga alder.
Stor klem til deg!Da fikk vi positivt svar for trisomi 21 på nipt, så sjansen er stor for at lille har Downs syndrom. Blir fostervannsprøve neste uke for å bekrefte om det stemmer.

TakkStor klem til deg!![]()