NIPT-test

Det var på ultralyd klinikken for gravide. Midt i sentrum. Veldig greit å komme, seg dit fra flyplassen.
Tror det var harmony de kalte testen. Kostet ca 5000 danske kroner, som ble til ca 7000 norske pga kursen.
Ok, takk. :) Regner med du mener København? Jeg drar nok til Aalborg eller noe.
 
Det var på ultralyd klinikken for gravide. Midt i sentrum. Veldig greit å komme, seg dit fra flyplassen.
Tror det var harmony de kalte testen. Kostet ca 5000 danske kroner, som ble til ca 7000 norske pga kursen.
Jeg betalte 5000 svenske kroner. Da er det ganske stor prisforskjell!
 
Jeg betalte 5000 svenske kroner. Da er det ganske stor prisforskjell!
Jeg tror ikke det er samme testen. Uten at jeg skal si det sikkert. Men ut fra hva vi undersøkte på forhånd var det flere ting som ble sjekket i Danmark en I Sverige. Derfor vi valgte å dra dit.
Men jeg vet denne klinikken var litt dyrere en et par andre. Var her vi fikk plass da vi måtte ta testen i sommer og ALT var stengt i juli. Tok første plassen vi fikk tidlig i august
 
Ah
Jeg tror ikke det er samme testen. Uten at jeg skal si det sikkert. Men ut fra hva vi undersøkte på forhånd var det flere ting som ble sjekket i Danmark en I Sverige. Derfor vi valgte å dra dit.
Men jeg vet denne klinikken var litt dyrere en et par andre. Var her vi fikk plass da vi måtte ta testen i sommer og ALT var stengt i juli. Tok første plassen vi fikk tidlig i august
ah Ok! Jeg undersøkte ingenting i Danmark. Jeg skal bare vite om trisomiene :)
 
Ååå, lyst jeg og! Kan dra på Bilka også da. :D Tror faktisk jeg skal høre med mannen hva han synes.
Sjekk Trustpilot - de har fått bra reviews der.
Å, supert. :) Så 20.januar møtes vi i Aalborg? :hilarious:
 
Hvordan synes du det var der?
Det var egentlig som forventet; god forklaring mtp hva de tester for, mine rettigheter mtp blodet som sendes til Hongkong, og når og hvordan jeg ville få resultatet. Hun virket kyndig under ultralyd og vektla hvor sjeldent det er at de finner feil. Hadde nok reist dit igjen hvis vi skulle hatt flere.
 
Back
Topp