NIPT- svar

T-40544750

Andre møte med forumet
Noen som vet hvor langt tid det tar før en får svar? Tok 27.09 og fortsatt ikke fått noe tilbakemelding.

Hvor får man eventuelt svaret?

Jeg fikk svar i helsenorge under labsvar. Men jeg fikk ingen varsel på at det var kommet og ble senere oppringt fordi det var en bug i systemet. Svaret hadde kommet hos meg etter bare noen få dager, men ble forspeilet 2 uker.

Her tok det 11 dager fra jeg tok testen til jeg fikk svar, fikk en sms om at svaret var klart.

Jeg fikk svar i helsenorge under labsvar. Men jeg fikk ingen varsel på at det var kommet og ble senere oppringt fordi det var en bug i systemet. Svaret hadde kommet hos meg etter bare noen få dager, men ble forspeilet 2 uker.
Se der! Måtte logge inn for å sjekke selv! Fant det under «Pasientjournal» hvor det var merket «Brev til pasient». Alt bra med prøven heldigvis :love7

Noen som vet hvor langt tid det tar før en får svar? Tok 27.09 og fortsatt ikke fått noe tilbakemelding.

Hvor får man eventuelt svaret?
Jeg fikk beskjed om at jeg fikk svar innen 2 uker, så kan godt hende du har fått det også på helsenorge:love2

Takk for tips! Fant ikke NIPT-svar enda, men at jeg hadde et brev om lavt D-vitaminnivå, fra mars :confused005 :laughing002 Fant ikke noe måte å sette på varsler på det som kommer under journal, det er jo dumt!

Back
Topp