T-40544750
Andre møte med forumet
Noen som vet hvor langt tid det tar før en får svar? Tok 27.09 og fortsatt ikke fått noe tilbakemelding.
Hvor får man eventuelt svaret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der! Måtte logge inn for å sjekke selv! Fant det under «Pasientjournal» hvor det var merket «Brev til pasient». Alt bra med prøven heldigvisJeg fikk svar i helsenorge under labsvar. Men jeg fikk ingen varsel på at det var kommet og ble senere oppringt fordi det var en bug i systemet. Svaret hadde kommet hos meg etter bare noen få dager, men ble forspeilet 2 uker.

Jeg fikk beskjed om at jeg fikk svar innen 2 uker, så kan godt hende du har fått det også på helsenorgeNoen som vet hvor langt tid det tar før en får svar? Tok 27.09 og fortsatt ikke fått noe tilbakemelding.

Åååh så bra å høre! Lurt å gå inn der! Merkelige greier at vi ikke får varsel!Se der! Måtte logge inn for å sjekke selv! Fant det under «Pasientjournal» hvor det var merket «Brev til pasient». Alt bra med prøven heldigvis![]()