nikitail

TrønderPia82

Elsker forumet
Hei.
Fikk du ul av hoftan på jenta di da dokk va på barsel? Eller va du å tebake i dag?
 
hei hei:) var der i dag ja[;)] må tilbake om en måned, for han var ikke fornøyd med ene hofta, sannsynligvis var det ikke noe, men greit med en ekstra sjekk[:)] enn du da?? var dere der i dag??? så mange på Namsos senteret med barnevogner hehe tenkte kanskje du var en av dem[;)][8D]
 
Ja det krydde av vogner der i dag[:)] Hadde time kl 11.20, men fikk ikke inn før en halvtime etter eller noe sånt. Når hadde du time da? Kanskje du var en av de som satt på venterommet mens jeg var der[;)]
Hvilken vogn har du da?
Jeg har svart emmaljunga edge. Gikk delvis alene og delvis med sambo og storebror. Han lå i scooteren sin og sov, utslitt etter noen timer i Oasen[:)]
 
Håper forresten hofta er grei ved neste sjekk da[:D]
 
Hadde time halv tre, så det var nok ikke meg nei...men vi var på senteret rundt halv ett tiden og shoppa litt[:)] har ei Simo vogn[:)] møtes neste gang kanskje?
 
ORIGINAL: nikitail

Hadde time halv tre, så det var nok ikke meg nei...men vi var på senteret rundt halv ett tiden og shoppa litt[:)] har ei Simo vogn[:)] møtes neste gang kanskje?

Ja det hadde vært gøy[:D]
 
Back
Topp