TrønderPia82
Elsker forumet
Hei.
Fikk du ul av hoftan på jenta di da dokk va på barsel? Eller va du å tebake i dag?
Fikk du ul av hoftan på jenta di da dokk va på barsel? Eller va du å tebake i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nikitail
Hadde time halv tre, så det var nok ikke meg nei...men vi var på senteret rundt halv ett tiden og shoppa litt[:)] har ei Simo vogn[:)] møtes neste gang kanskje?