Thomas toget
Glad i forumet
ORIGINAL: Påatt
ORIGINAL: Thomas toget
Dette kommer nok jeg til å skaffe meg, gitt. Men skal nok kjøpe armbåndene. Blir anbefalt av en løpekompis av meg, og han sier de er ganske nøyaktige (ikke like bra som dyre gps klokker, men allikevel veldig gode). Jeg er med på challenge, men skal ikke begynne å jogge før det blir varmere i været. Går derimot turer nesten hver kveld.
Jeg skal begynne å trene til halvmaraton så dette er jo en genial gadget!!
Ja jeg er treningsdings avhengig [8D] hehe
Og en genial ting om man bare vil gå turer da opplegget nok mest sansynlig vil få deg til å gå fortere og fortere og lenger og lenger bare for å få de ekstra km og en bedre og bedre gjennomsnittsfart [;)] meget motiverende [:)]
Håper å få med enda flere så kan jeg starte en challenge jeg [8D] Kan f.eks være flest km i løpet av 2mnd. Så kan folk gå eller løpe slik som de føler for [:)]
Da har jeg bestilt armbåndet (http://www.xxl.no/sko/skotilbehoer/nike-/nike-sportband-2-ca-eu-au-1057964) og er med på challenge. Gleder meg til våren, da skal det løpes igjen. Er du sinnsykt sprek, ell??? Det er ikke jeg, men elsker å løpe, og før jeg ble gravid var jeg i ganske god form. Jeg har også pulsklokke, men fikk den da jeg var gravid så har ikke fått satt meg inn i det siden jeg ikke løp da jeg gikk gravid. Gadgets gjør det mye morsommere å løpe... uten tvil!