Nike+

Påatt

Elsker forumet
Noen andre som løper med Nike+ her inne?

Så kunne vi laget en challenge [:)]

Jeg øøønsker meg... men jeg kommer ikke til å begynne å løpe før til våren, orker såvidt og gå med vogna med denne formen og dette føret :P

forresten, funker den om du går også ?

ORIGINAL: Snorkmaiden

Jeg øøønsker meg... men jeg kommer ikke til å begynne å løpe før til våren, orker såvidt og gå med vogna med denne formen og dette føret :P

den fungerer når man går også :) er antall km som teller [:)]

alle som har iphone kan kjøpe den gps varianten i app-store, den fungerer like bra som sensorvarianten [:)]

ORIGINAL: Påatt

alle som har iphone kan kjøpe den gps varianten i app-store, den fungerer like bra som sensorvarianten [:)]

Hva heter den ? [:D]

ORIGINAL: MammatilSander

nike+ GPS
Koster 55kr da,men absolutt verd det, sensor systemet koster mye mer [;)]

nike+ GPS

Laste ned nå :D

nike+ GPS

Laste ned nå :D

Supert [:)] Er en kjempe motivasjon for meg iallefall. påvirker meg slik at jeg noen dager vil ta en tur ekstra bare for å få registrert noen ekstra km [;)]
Har den med på trilleturer og på løpeturer (enten ute eller på tredemøllen) [:)]

Tror jeg må ha meg nike+ sensor, er jo ikke så dyrt :) også finne en kjekk løsning for å få festa den på vinterskoa mine :)

Tror jeg må ha meg nike+ sensor, er jo ikke så dyrt :) også finne en kjekk løsning for å få festa den på vinterskoa mine :)

Jeg kjøpte en feste"dings" på ebay som man putter sensoren inni og fester den i skolissene. Kan se om jeg finner en link [:)]

Hva er nike +? Kan det sammenlignes med Strollometer? http://www.strollometer.com/welcometostrollo.html

Har vurdert å kjøpe en sånn til vognen min [:)] Eller er dette noe helt annet?

Jeg kjøpte en feste"dings" på ebay som man putter sensoren inni og fester den i skolissene. Kan se om jeg finner en link [:)]

http://cgi.ebay.com/Lacelid-Nike-iPod-Iphone-Black-Adaptor-Lace-Lid-Sensor-/130485544867?pt=Other_MP3_Player_Accessories&hash=item1e618b67a3

ORIGINAL: TS2010

Hva er nike +? Kan det sammenlignes med Strollometer? http://www.strollometer.com/welcometostrollo.html

Har vurdert å kjøpe en sånn til vognen min [:)] Eller er dette noe helt annet?

Et strollometer er vel mer som en skritteller.. Man ser hvor langt man har trillet, men ikke noe mer enn det? Om jeg ikke har missforstått noe da..

Nike+ er et logging system der man etter gå/løpe turen logger den lengden man har gjennomført, samt fart og kalorier opp mot NikeRunning ( http://nikerunning.nike.com )
På nettsiden kan man lage utfordringer mot andre, delta i andre sine utfordringer, sette mål for seg selv, se på gamle turer og mye mer.

Men Nike+ er et sammarbeid mellom Nike og Apple, så man må ha enten iphone eller ipod for å kunne bruke det.

hmmm.... Stilig! :) Jeg har iphone, men har prøvd å ha skritteller på den en gang. Og det funket veldig dårlig. Programmet sluttet om tlf ringte, og da ble infoen slettet, og det var akkurat som det ikke virket når tlf ikke "lyste". Men dette funker altså? Da må det investeres!!! [:D]

ORIGINAL: TS2010

hmmm.... Stilig! :) Jeg har iphone, men har prøvd å ha skritteller på den en gang. Og det funket veldig dårlig. Programmet sluttet om tlf ringte, og da ble infoen slettet, og det var akkurat som det ikke virket når tlf ikke "lyste". Men dette funker altså? Da må det investeres!!! [:D]

Dette er nok litt mer proft. Her har ikke mobilen ringt mens jeg trener, men tviler på det kan være noe problem, da hadde det nok blitt styr. Mange løpere som bruker dette.
Er iallefall ikke noe problem om mobilen går i "dvale", programmet fortsetter å registrere.

Om du bruker GPS varianten trenger du ikke egen sko da sensoren ligger i mobilen. Du kan enten ha den i lomma, jeg har løpetights med lomme på rompa når jeg løper på mølle. Om du løper ute registrer du på GPS og kan ha den hvor som helst.. Stelleveska, jakkelomma el.l [:)]

Dytter!!
Kanskje her er noen i dag?

Dette kommer nok jeg til å skaffe meg, gitt. Men skal nok kjøpe armbåndene. Blir anbefalt av en løpekompis av meg, og han sier de er ganske nøyaktige (ikke like bra som dyre gps klokker, men allikevel veldig gode). Jeg er med på challenge, men skal ikke begynne å jogge før det blir varmere i været. Går derimot turer nesten hver kveld.

Jeg skal begynne å trene til halvmaraton så dette er jo en genial gadget!!

Nei, det bruker jeg ikke, men det hørtes interessant ut.. kanskje jeg skal fikse meg en sånn.. Bruker bare god gammelsdags pulsklokke på løpetur[:D]

ORIGINAL: Thomas toget

Dette kommer nok jeg til å skaffe meg, gitt. Men skal nok kjøpe armbåndene. Blir anbefalt av en løpekompis av meg, og han sier de er ganske nøyaktige (ikke like bra som dyre gps klokker, men allikevel veldig gode). Jeg er med på challenge, men skal ikke begynne å jogge før det blir varmere i været. Går derimot turer nesten hver kveld.

Jeg skal begynne å trene til halvmaraton så dette er jo en genial gadget!!

Ja jeg er treningsdings avhengig [8D] hehe

Og en genial ting om man bare vil gå turer da opplegget nok mest sansynlig vil få deg til å gå fortere og fortere og lenger og lenger bare for å få de ekstra km og en bedre og bedre gjennomsnittsfart [;)] meget motiverende [:)]

Håper å få med enda flere så kan jeg starte en challenge jeg [8D] Kan f.eks være flest km i løpet av 2mnd. Så kan folk gå eller løpe slik som de føler for [:)]

ORIGINAL: Charlis

Nei, det bruker jeg ikke, men det hørtes interessant ut.. kanskje jeg skal fikse meg en sånn.. Bruker bare god gammelsdags pulsklokke på løpetur[:D]

Jeg bruker pulsklokke og Nike+.. Like avhengig av begge to [;)]

Back
Topp