Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Totoro er jo så skjønn daHadde ett annet helt i starten, men byttet etter MA - så da ble det Totoro siden jeg akkurat hadde sett filmen
Og litt mer anonymt enn Nice jeg bruker til annet![]()
JaaaaaTotoro er jo så skjønn da![]()
Hehe, så du er ikke prippen du altså?Tok bare noe helt tilfeldig som ingen kom til å kjenne meg igjen på![]()
Hehe, så du er ikke prippen du altså?![]()
Lurte på om det faktisk var detEr et navn fra Ringenes Herre. Etternavnet til ArwenAlltid vært Tolkien-fan så måtte jo ha noe derifra. Bildet derimot, har jo veldig lite med det å gjøre
![]()
HeheBle så irritert i går her, at jeg holdt på å tenneble modifisert litt til brukernavn
Skal en del til før jeg blir irritert altså, men den madammen der gikk under huden min! Makan!Hehe![]()
Men uffda, ikke kjekt å bli irritert!
Var det inne på forumet sa du?Skal en del til før jeg blir irritert altså, men den madammen der gikk under huden min! Makan!)
Var nok detVar det inne på forumet sa du?
Altså! Ikke her her som i november gruppen!Var det inne på forumet sa du?
Ja tenkte det var det du mente. Masse forskjellig meninger som går rundt her på forumetAltså! Ikke her her som i november gruppen!var en annen del av forumet.