nicket ditt

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
hvorfor valgte du det nicket?
alltid noen som har en liten historie bak nicket:)

forrige gang het jeg noe som var og har blitt felles for oss. lager vi en felles konto på en nettside eller liknende heter vi det:) superteam, rett og slett fordi vi er et supert team :)

denne gangen laget jeg ny konto for å være litt anonym i starten, prøvde utallige nick men alle var tatt. Jeg har ei prinsessejente dilux hjemme så derfor ble det askepott!
<3 ble til pga askepott var tatt. ikke så spennende denne gang:p

Jeg valgte lille_s fordi s er forbokstaven på både guttenavnet og jentenavnet vi har bestemt oss for til lille spire <3

Fikk kallenavnet mjau av vennene mine da jeg var 16. Noen venner kaller meg bare mjau
Så fikk jeg et etternavn også så mitt "hele navn" er nå.blitt mjau bebiicake. Haha. Og jeg er liten. Så lille_mjau var jo en selvfølge

Siden det er så tidlig ville jeg ha et mer nøytralt enn sist, jeg og, Måtte tenke litt, ville ha et nick som kunne passe med et bilde. Så kom jeg på Vips som jeg syns kan minne litt om meg selv på flere måter ;)

Mitt er faktisk helt tilfeldig. Første gangen jeg skulle registrere meg på BV hadde jeg akkurat bestilt masse produkter fra Dermalogica, hadde ikke noe fantasi og dermed ble det Derma :)

Jeg lurte veldig på hva jeg skulle velge, samtidig satt gutten min og så på Sofia på Disney junior og da bare tok jeg det navnet;) Var egentlig litt overrasket over at det var ledig:)

Jeg ble kalt for klassens vims da jeg gikk ut av skolen :p kan fortsatt være ganske vimsete av meg innimellom :p tallene bak er fra årstallet jeg er født. Ikke spesielt anonymt kallenavn, da alle som kjenner meg vet jeg kaller meg det på forskjellige nettsteder :)

Nicket mitt kommer egentlig fra et av mange kallenavn på lillegutt:-) og så syns han sangen om trollefar, trollemor og lille ollebolle er så gøy:P

Skulle egentlig bare ha ollebolle, men det var tatt, så da ble det lilleollebolle:D

Mitt er rett og slett fordi jeg er heldig som venter mitt 4. Barn
Har gått igjennom mange runder med de 3 første der jeg hadde flere ma og sa samt oppfølging på ivf klinikken
Denne spira er en ren overraskelse og noe jeg ikke var forberedt på da jeg gikk på pilla og var temmelig så nøye med tidspunktene, men veldig kjært velkomment :-D

Mitt er fra jeg var gravid sist. Jeg er født i januar,og hadde termin med førstemann igår 10 januar,så derfor ble det januarbarn.. vurdert å bytte men orker ikke styre med det nå.. :)

Nicket mitt kommer av at jeg og min kjæreste kaller den kommende babyen for det lille frøet. Han mente at vi burde kalle det "det lille kornet", men det er ikke akkurat helt det samme

Jeg valgte nicket mitt fordi første er er sommerbarn og om alt går bra nå så får vi jo et sommerbarn til :)

Hadde et annet nick her med sønnen min,men det avslører hvem jeg er så derfor droppa jeg det nå,vil være litt skjult :)

Nickey mitt er et antigram av mitt egentlige etternavn oppstod da vi kjøpte hus og masse skog og jeg fantaserte om å erklære oss for egen stat. Haha. Skyggedal/Shadowvale.

Fordi vi fant ut av graviditeten i jula :-) Og fordi jeg ønsket en positiv test i julegave, ønsket ble oppfylt :-)

Navnet Illyria er fra en tv-serie jeg så på for mange år siden. Har likt navnet veldig godt siden jeg hørte det den gang da, og om jeg ikke ombestemmer meg blir det mellomnavnet på babyen min, om det blir ei jente. Bare at a er byttet ut med e da, såklart, da det klinger bedre :)

Back
Topp