Nicket deres..

Taurin

Glad i forumet
Hva står nicket/kallenavnet deres for?? Noe spesielt, hvorfor akkurat det liksom?

Mitt; Taurin har jeg hatt i alle år fra jeg begynte å surfe på nette, det var også da den sommern jeg drakk så mye Red Bull som innholder "taurin". Det sies at det skal være oksespærm! meen det tviler jeg på da [8D][8D]

Anilec er celina baklengs.. Siden jeg har så dårlig fantasi så ble det det [8D][8D]

Jeg ville ha ett nick som ikke røper for mye om hvem jeg er siden jeg har andre venninner som er inne på bv (jeg er litt "privat" av meg, og ønsker derfor å forholde meg så anonym som mulig[:)]) også har jeg ikke særlig til fantasi så da bare valgte jeg egentlig bare ett navn jeg liker godt[8D]

Ikke noe særlig spennende, but that's my story...

OKSESPÆRM I REDBULL??? HJELPES...

enkelt å greit fordi jeg er en frøken og heter Maja[:)]

snartmorogfartil1 fordi vi er førstegang's og skal bli foreldre for første gang i ung alder ! :- )

mitt ble til fordi jeg har veldig dårlig fantasi.. haha jeg heter lena å er født i 1989.. hahaha 

ORIGINAL: Elvana

Jeg ville ha ett nick som ikke røper for mye om hvem jeg er siden jeg har andre venninner som er inne på bv (jeg er litt "privat" av meg, og ønsker derfor å forholde meg så anonym som mulig[:)]) også har jeg ikke særlig til fantasi så da bare valgte jeg egentlig bare ett navn jeg liker godt[8D]

Ikke noe særlig spennende, but that's my story...

OKSESPÆRM I REDBULL??? HJELPES...

Elvana er jo et kjempe fint navn![:)] Hihi, ja jeg hørte det en eller annen gang og syns det var litt kult da, fjortiss og Red Bull! [:D] vet ikke om det er sant, med trur ikke det??[&:][:D]

Jeg heta snart3barnsmor da jeg ble medlem da jeg ble gravid med Linus. Så da han ble født het jeg 3barnsmor. Så heta jeg Lone_mor, men fikk noe tull med den profilen da jeg ble gravid igjen og skulle forandre innstillingene og legge inn graviditeten. Måtte vel slette den profilen, og da ble det SistemannIMagen, fordi dette er sistemann i flokken på 4[:)] Har og en profil som heter SisteGullIMagen, og en som heter SisteskattIMagen, men bv hadde MYE tull den perioden, så de kommer jeg ikke inn på eller noe[>:] 

Min lille ''søte'' dverg female i world of warcraft pluss at det er litt ironisk siden jeg irl er virkelig anti når kommer til steriotype blondi jenter, får helt fnatt av sånnt[8|][:D]

Det e d æ heite [8D]

Har utrolig dårlig fantasi....såååeh da blei det Monica fordi det er det jeg heter, og 35 fordi jeg har bursdag i dag! [8D] (altså fylte 35 FØR vesle tertitten kom [;)])

Trenger jeg å forklare? [8D][8D][8D][8D]

Amy for det er et kallenavn jeg hadde da jeg var lita, og siden jeg ikke fikk ha kun amy, så ble det vh som er første bokstav i mine to etternavn. Veeeldig dårlig fantasi med andre ord[8D]

Fordi jeg og ei venninde heter det samme så enkelte folk kalte oss tutti og frutti... Jeg har ikke vældi god fantasi så da ble det det.. 80 fordi jeg er født i 1980..

rett og slett fordi jeg er mamman til isabella... får kanskje finne på noe nytt etter fødselen nå..

Charley fordi jeg har blitt kalt dette i mange år. Det er signaturen jeg bruker overalt og. ikke mange som kaller meg Charlotte lenger.
Siden jeg skrev Charley inn i 2006 så gidder jeg ikke forandre det=)

Back
Topp