never mind...:(

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
glem det, her får man bare svar hvis man lager "hva skal jeg ha til middag-tråder"
ha en fin kveld

æsj, nå må jeg reise å..får vel ikke lest eventuelle svar da, men wish me luck..

fader, får meg ikke til å reise enda.. noen som vet om en telefon man kan ringe for å snakke med noen, så jeg ikke blir helt alene her nå? så skal jeg ikke mase mer..

vil gi deg en klem, uansett hva det gjelder     <3

¤Sunshine¤ skrev:
vil gi deg en klem, uansett hva det gjelder     <3

takk:)

Jafseslafsaslappfis skrev:
fader, får meg ikke til å reise enda.. noen som vet om en telefon man kan ringe for å snakke med noen, så jeg ikke blir helt alene her nå? så skal jeg ikke mase mer..

http://mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen

Det er litt lettere å svare på hva man skal ha til middag tråder...
Klem

*tine* skrev:

Klem

tusen takk, har ringt:)

*tine* skrev:

Klem

tusen takk, har ringt:)

Flott, lykke til!

jeg leste tråden din før du fjerna den, men visste ikke hva jeg skulle svare.. er vanskelig å vite hva man skal/kan si. Håper hvertfall at noen vet hvordan de kan hjelpe deg, slik at du får det bedre. Og at dersom du klarer dra på tur, at det blir veldig koselig, og at du klarer både spise, drikke og kose deg masse. 

2x 24November skrev:
jeg leste tråden din før du fjerna den, men visste ikke hva jeg skulle svare.. er vanskelig å vite hva man skal/kan si. Håper hvertfall at noen vet hvordan de kan hjelpe deg, slik at du får det bedre. Og at dersom du klarer dra på tur, at det blir veldig koselig, og at du klarer både spise, drikke og kose deg masse. 

Jeg har vært ute å handlet mat, like ved deg faktisk, så fikk ikke lest hva tråden handlet om. 

har vært avgårde kom igjen nå da..orket ikke være der lenger.. men er alene da, hater å være alene hjemme:( har sittet ute i bilen i 30 min fordi jeg ikke turte gå inn :p ringte sambo å sa det, men tilbyr han seg gå komme hjem? neida..enda han veit hvordan jeg er på sånn..men han får bare ha det så moro så lenge, så skal jeg prøve å få i meg litt mat, har ikke spist siden 14.30 i dag:(

Hvorfor ikke?

©Smartass skrev:
Hvorfor ikke?

hvorfor hva?

©Smartass skrev:
Hvorfor ikke?

hvorfor hva?

Du har ikke spist siden kl.14:30? Og er redd for noe :P

Mamusia skrev:
Fikk heller ikke lest hva som skjedde, men her er stooooor vaaaaaarm KLEM!

dette er hva jeg skrev;

*

Back
Topp