Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Kanskje du skal skrive hva linken handler om? Jeg er ikke overfølsom selv,men noen lar det gå inn på seg og vi vet ikke om noen her har mistet venner og familie i denne tragiske hendelsen
ORIGINAL: ThisIsAnfield
Kanskje du skal skrive hva linken handler om? Jeg er ikke overfølsom selv,men noen lar det gå inn på seg og vi vet ikke om noen her har mistet venner og familie i denne tragiske hendelsen
Haaallooo! Står jo: never forget (link wtc)! Skjønte du det ikke du hell?
virket det veldig som jeg skjønte den?
ORIGINAL: valentinesbaby
ORIGINAL: ThisIsAnfield
Haaallooo! Står jo: never forget (link wtc)! Skjønte du det ikke du hell?
virket det veldig som jeg skjønte den?
står jo wtc? om du må ha det med teskje kan ikke jeg hjelpe for det. og du ser jo kjapt hva videoen handler om vel?[;)]
jaja alle kan ikke være like forbanna smart som deg da vettu. Jeg vet faktisk ikke hva den forkotningen betyr,og du trenger faktisk ikke å håne meg for det!
Ja er vel en del jeg kunne sagt om hvordan du oppfører deg jeg oxo,men jeg er ikke så barnslig at jeg sitter her på et diskusjonsforum og uttaler meg om akkurat det
jeg snakket om nå jeg! Du trenger ikke være så frekk! Det var bare det jeg ville frem til
ORIGINAL: vilde
herregud e det mulig?????
lurer på ka slags idiotisk menneske som ser på den linken, og føler seg bedre etter å ha sett den.,...
du e syk i hode...!!!!!!!!!!
ORIGINAL: valentinesbaby
http://www.youtube.com/watch?v=KonFRhqbj2I