never forget (link wtc )

pleier å se den innimellom.... skjønner fort at mine problemer fraktisk ikke er verdt å nevne engang da....

tenk og måtte hoppe i den sikre død? hjertet mitt hopper over noen slag hver gang jeg ser denne videoen....

ORIGINAL: Lissyjane

Kanskje du skal skrive hva linken handler om? Jeg er ikke overfølsom selv,men noen lar det gå inn på seg og vi vet ikke om noen her har mistet venner og familie i denne tragiske hendelsen

Haaallooo! Står jo: never forget (link wtc)! Skjønte du det ikke du hell?

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Kanskje du skal skrive hva linken handler om? Jeg er ikke overfølsom selv,men noen lar det gå inn på seg og vi vet ikke om noen her har mistet venner og familie i denne tragiske hendelsen

virket det veldig som jeg skjønte den?

står jo wtc? om du må ha det med teskje kan ikke jeg hjelpe for det. og du ser jo kjapt hva videoen handler om vel?[;)]

ORIGINAL: Tativijenta

jeg skjønte ikke det[:D] men er ikke så god på forkortelser jeg da[8D]

ORIGINAL: valentinesbaby

ORIGINAL: ThisIsAnfield

virket det veldig som jeg skjønte den?

står jo wtc? om du må ha det med teskje kan ikke jeg hjelpe for det. og du ser jo kjapt hva videoen handler om vel?[;)]

jaja alle kan ikke være like forbanna smart som deg da vettu. Jeg vet faktisk ikke hva den forkotningen betyr,og du trenger faktisk ikke å håne meg for det!

skal prøve å la vær........ er ikke sikkert jeg klarer det, men skal hvertfall prøve

når det stod wtc og at folk hoppet i den sikre død......  gikk det forsatt ingen lys på?

Ja er vel en del jeg kunne sagt om hvordan du oppfører deg jeg oxo,men jeg er ikke så barnslig at jeg sitter her på et diskusjonsforum og uttaler meg om akkurat det

jo. kan du ikke det da? er veldig spent på hva du har lest om meg utifra min "oppførsel" på babyverden.... Hvertfall siden jeg ikke har noen som helst peiling på hvem du er

herregud e det mulig?????

lurer på ka slags idiotisk menneske som ser på den linken, og føler seg bedre etter å ha sett den.,...

du e syk i hode...!!!!!!!!!!

jeg snakket om nå jeg! Du trenger ikke være så frekk! Det var bare det jeg ville frem til

var du som begynnte med håning... jeg tenkte ikke i de baner engang....

ORIGINAL: vilde

lurer på ka slags idiotisk menneske som ser på den linken, og føler seg bedre etter å ha sett den.,...

og du må faktisk være mindre smart... står da for pokker ikke at jeg føler meg bedre..... står heller at det setter ting i perspektiv???

Herregud!!!!!!!!![:@]
Trodde dette var en tråd med hyllest til de omkomne og eterlatte jeg, og så ender den som en krangletråd! Det blir vel for dumt!?

ORIGINAL: vilde

*kremt* vet ikke hvem som er mest syk i hodet etter at ditt innlegg ble lagt ut.

ORIGINAL: valentinesbaby

http://www.youtube.com/watch?v=KonFRhqbj2I

Fin link valentinesbaby!
Det får en virkelig til å sette ting i perspektiv, og får en til å tenke på hva man faktisk har! Samtidig får man hyllet de omkomne og etterlatte.

Er synd at enkelte andre har så lite i hodet at de ikke kan se ting i perspektiv. Å si at andre er frekke bare for at de er ærlige, det er virkelig idioti. Og kan heller ikke kalles å diskutere.
(off topic så er det faktisk ikke en relevant diskusjon i forhold til temaet i denne tråden)

Back
Topp