Nettshopping

Kan hende jeg handler noe på nettet, men så er det svært sjeldent. :-)

Muligens litt vel ofte ja... :p

Nei, jeg gjør ikke det. Nærmeste nabo er et kjøpesenter og jobber selv på ett, så koster meg lite å shoppe fysisk. Også vet jeg hvor viktig det er med fysisk shopping for butikkene rundt omkring. Synes det er litt viktig å hjelpe til slik at de kan bli værende:)

Handler mye på nett her også, når det først skal handles noe :)

Kjøper nok noe på nett, men blitt så skuffet over klær så mange ganger så nå liker jeg best å handle det i butikk hvis jeg ikke er 100% sikker på str - iallefall til meg selv :)

Du kan si at selgerne på ebay har tjent mye på meg..

Nei veldig lite.

Handlere dere mye på nett?
Venninner av meg er alltid så overrasket over at jeg "tør" å bestille det ene og det andre.
Jeg elsker nettshopping, hater å gå i butikker.

I dag har jeg bestilt:
  • Matvarer
  • Amme-bher
  • Noen babyklær
  • Kattemat, leke og vannfontene
  • En dings til pappa
  • Massasjeball
Så venter jeg på en jakke og fuktighetskrem.

Det er så enkelt å returnere om det ikke passer, så jeg ser ikke grunn til at man ikke skal bestille på nett.

Nå ble jeg nysgjerrig på matvarene hehe, kunne du ha delt hvilke sider du handler på da ?

Nei, jeg gjør ikke det. Nærmeste nabo er et kjøpesenter og jobber selv på ett, så koster meg lite å shoppe fysisk. Også vet jeg hvor viktig det er med fysisk shopping for butikkene rundt omkring. Synes det er litt viktig å hjelpe til slik at de kan bli værende:)
Skjønner veldig tankegangen, men sliter med å finne det jeg leter etter. Surfer såpass mye og at jeg finner ting som butikkene ikke har :) og har slitt veldig på klesfronten, iom at jeg var såkalt plus size...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jeg handler en del på nettet :) Jeg har aldri vært uheldig med tanke på å ha blitt lurt eller svindlet.
Man bør være litt våken og ikke bestille fra hvilken som helst side fordi du får det 70% billigere der enn andre steder.

Handler omtrent alt på nett, enkelt å så er det som regel mye billigere enn i vanlig butikk.

Back
Topp