Nettshopping

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Handlere dere mye på nett?
Venninner av meg er alltid så overrasket over at jeg "tør" å bestille det ene og det andre.
Jeg elsker nettshopping, hater å gå i butikker.

I dag har jeg bestilt:
  • Matvarer
  • Amme-bher
  • Noen babyklær
  • Kattemat, leke og vannfontene
  • En dings til pappa
  • Massasjeball
Så venter jeg på en jakke og fuktighetskrem.

Det er så enkelt å returnere om det ikke passer, så jeg ser ikke grunn til at man ikke skal bestille på nett.

Handler nesten bare på nett, jeg :) Barneklær, leker, interiør, klær til meg selv, gaver og dilldall :)

Jeg kjøper veldig mye på nett ja. Da kan jeg for det første sammenligne priser og undersøke andres erfaringer med produktet, jeg slipper å føle meg presset til av selgere, slipper å bære varer og svette under jakker, og dessuten bor jeg på et sted hvor det ikke finnes så mange butikker, så internett har definitivt best utvalg.

Jeg kan godt gå på shopping av og til, det kan være greit å prøve klær f.eks, men jeg blir veldig sliten av det.

Frister mn får meg så å si aller til og gjøre det :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Handler mye på nettet ja, det være seg både på norske og utenlanske sider!:) Utvalget er bedre,mer spennende, gode priser etc! Trives dog godt i kjøpesentre også jeg da!:)

Hmmm, har aldri kjøpt mat på nett. Men ellers blir det myyyye nettshopping. Ebay og ellos...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jeg kjenner litt på den at jeg må handle i butikkene, så handler veldig lite på nett. Men er det butikker vi ikke har i nærheten, så sjekker jeg opp på nettet.

Handler myye på nett ja, alt mulig :P Hater å gå i butikker å prøve klær f.eks og synes ikke frakten på diverse plasser er så dyr og det som du sier lett å returnere. Er fast kunde på posten her kan du si :P

Har ikkje handla veldig mykje på nett. Men har kika på veldig mykje fint. Nokon som har tips til gode nettbutikkar med barnekle?

Elsker å shoppe, og føler at nettshopping ikke blir det samme, men både jeg å samboer bruker ebay myye :)

Handler en del på nett så slipper jeg stå i kø, det er bedre utvalg på nett og jeg kan bruke så god tid jeg vil. Har aldri hatt behov for å returnere noe heller.

Jeg handler mye på nett, men foretrekker butikker som inkluderer frakt. Noen har alt for høy frakt når man bare skal ha en ting, og da kjøper jeg heller det i butikk.

Handler mye på nett. Mye enklere og i de aller fleste tilfeller også atskillig rimeligere. Utvalget er i tillegg bedre. :)

Svært lite, handlet litt på lekmer og stormberg før jul, men syns det er bedre å gå i butikker og se varene skikkelig før jeg handler.

Handler mest i vanlige butikker, liker å shoppe jeg:) Og så liker jeg å prøve det jeg skal kjøpe, eller ta på det hvis det ikke er klær:)
Men jeg har shoppet litt på nett noen ganger også. Var en periode jeg handlet mye på hm.com, før nettshopping ble så vanlig. Fikk jo katalogen i posten:)
Ellers har jeg handlet på junkyard.no og zalando.no. Synes det kan være litt stress med retur jeg, hos zalando f.eks. må du jo printe ut returlappen selv og jeg har ikke printer.
Men ellers så har det jo blitt enklere og bedre å netthandle, er jo så mange steder med gratis frakt og retur. Hvis jeg må betale for frakt eller retur så gidder jeg ikke.

Ebay som regel. Ellers cdon og sånt no.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp