Handlere dere mye på nett?
Venninner av meg er alltid så overrasket over at jeg "tør" å bestille det ene og det andre.
Jeg elsker nettshopping, hater å gå i butikker.
I dag har jeg bestilt:
Det er så enkelt å returnere om det ikke passer, så jeg ser ikke grunn til at man ikke skal bestille på nett.
Venninner av meg er alltid så overrasket over at jeg "tør" å bestille det ene og det andre.
Jeg elsker nettshopping, hater å gå i butikker.
I dag har jeg bestilt:
- Matvarer
- Amme-bher
- Noen babyklær
- Kattemat, leke og vannfontene
- En dings til pappa
- Massasjeball
Det er så enkelt å returnere om det ikke passer, så jeg ser ikke grunn til at man ikke skal bestille på nett.