Nettbutikker

1984håp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Augustmagi 2025
Hvor handler dere klær, babyutstyr og hverdagsprodukter til livet med baby? Tar gjerne imot tips til gode nettbutikker dere er fornøyd med.

Jeg er glad i polarn o pyret (både yttertøy til baby og større barn, sokker, klær), nøstebarn, KappAhl (newbie), dilling (ubehandlet ull, som nøstebarn), luksusbaby, ohdearbaby…

Har handlet mange andre steder også, babycare, babyshop, boozt, lilleprinsen, guttelus, dressmykid, Lindex, petter&pia, småungene, lillelam.. alt har gått fint :hilarious: det er de øverste jeg vanligvis bruker, både klær og utstyr.

Jeg handler helst klær på Polarn o. Pyret, og noe på Barnas hus. Når jeg har kjøpt utstyr nytt har jeg bare googlet det jeg vil ha og valgt det billigste. Jollyroom funker fint for eksempel.

Og mye på Finn.no. Det meste av utstyr og klær opp til str 68 kjøpte jeg brukt. Etter det begynner de å slite mer på klærne både med krabbing og spising, så da har jeg kjøpt det meste av inneklær nytt. Yttertøy kjøper jeg fremdeles brukt.

Hvis dere har hentet den gratis bleiebøtta fra Barnas Hus, kan jeg tipse om drittposer.no som selger poser som passer til den, billigere enn når Barnas Hus har tilbud :joyful:
Følger ofte med på tilbudene apotek har, og handler en del brukt

Elsker ohdearbaby men de har ganske stive priser. Er ofte innom voksi, mimmis, polarnopyret, lindex, newbie, kattnakken, lilleprinsen, babycare, barnashus, dressmykid, guttelus og andre jeg kommer over i farten. My1ofnorway har en del fine ting kanskje spesielt spise selv bestikket. IKEA har billige skåler, leker og stellematter for å nevne noe. Av smekker bruker vi kun Princess sine frottesmekker og de er ofte på -30%. Styrer unna H&M for klærne krymper så veldig i vask. Lindex sine varer en evighet føles det som. Liker å handle sesongvarer etter sesongen slik at man kan spare en god slant på det og da bruker jeg gjerne litt tid på å sammenligne priser. Bruker flittig Prisjakt men også manuell tråling gjennom nettsider. Brukte mye Jollyroom tidligere men ettersom de ikke tar kredittkort har jeg sluttet å bruke dem.

Hvis dere har hentet den gratis bleiebøtta fra Barnas Hus, kan jeg tipse om drittposer.no som selger poser som passer til den, billigere enn når Barnas Hus har tilbud :joyful:
Følger ofte med på tilbudene apotek har, og handler en del brukt
Hvor stor er den bleiebøtta? Tror du jeg får den i en stor koffert? Skal med fly til Tromsø en tur i mars, og det blir første gang innom en barnas hus-butikk :)

Hvor stor er den bleiebøtta? Tror du jeg får den i en stor koffert? Skal med fly til Tromsø en tur i mars, og det blir første gang innom en barnas hus-butikk :)
Den er litt tjukk, fant målene på Barnas Hus sin nettside så du kan sammenligne med kofferten din
  • Mål (DxBxH): 26,68 x 24,13 x 55,88 cm

Må bare legge til at jeg også bruker Finn og Tise, og sjekket hvor ting er billigst før jeg kjøper… men tenkte heller du ønsket tips til nettbutikker. Kan dog anbefale å kjøpe mye brukt, spesielt i de minste størrelsene og penklær til eldre! Man kan spare masse og få utrolig fine klær

Må bare legge til at jeg også bruker Finn og Tise, og sjekket hvor ting er billigst før jeg kjøper… men tenkte heller du ønsket tips til nettbutikker. Kan dog anbefale å kjøpe mye brukt, spesielt i de minste størrelsene og penklær til eldre! Man kan spare masse og få utrolig fine klær
Ja, Finn og Tise følger jeg med på, pluss kjøp og salg-grupper lokalt på Facebook :-) Men det er mer å navigere mylderet av nettbutikker. Jeg er sikkert ikke aleine om å drukne i babyreklame i alle sosiale medier… og virker som en del av det er sånne temu-aktige butikker som jeg helst vil unngå. Det var ganske overveldende mye for meg som ikke har gjort dette før. Da er det helt topp med tips fra dere som har brukt og testet nettbutikker og handla til barn før i livet :Heartred I tillegg er det lite faktiske fysiske butikker der jeg bor som selger babyting, så avhenger litt av netthandel.

Ja, Finn og Tise følger jeg med på, pluss kjøp og salg-grupper lokalt på Facebook :-) Men det er mer å navigere mylderet av nettbutikker. Jeg er sikkert ikke aleine om å drukne i babyreklame i alle sosiale medier… og virker som en del av det er sånne temu-aktige butikker som jeg helst vil unngå. Det var ganske overveldende mye for meg som ikke har gjort dette før. Da er det helt topp med tips fra dere som har brukt og testet nettbutikker og handla til barn før i livet :Heartred I tillegg er det lite faktiske fysiske butikker der jeg bor som selger babyting, så avhenger litt av netthandel.
Regnet med det!! Og det finnes jo sååå mange! Gull med netthandel, da kan man også finne der det er best tilbud. Det kjipe er at det tar mye tid :playful:

Noen andre som ikke kommer inn på nettsidene til Babycare i dag? Får opp «403 Forbidden» både når jeg følger lenker fra e-post og når jeg skriver inn Babycare.no

Noen andre som ikke kommer inn på nettsidene til Babycare i dag? Får opp «403 Forbidden» både når jeg følger lenker fra e-post og når jeg skriver inn Babycare.no
Jeg må nesten alltid gå inn via inkognito fordi jeg som regel får opp det samme som deg hvis jeg går via vanlig nettleservindu

Jeg må nesten alltid gå inn via inkognito fordi jeg som regel får opp det samme som deg hvis jeg går via vanlig nettleservindu
Veldig merkelig, syns hele den nettbutikken er ganske buggy :/

Noen av dere som har bestilt fra JFR? Snubla innom der gjennom ei annonse og fant litt tilbehør til Stokke tripptrapp ++, men har ikke bestilt ennå…

Back
Topp