Nettbutikker og utsolgte varer

Kengu

Forumet er livet
VIP
Opplever dere at ordren blir kanselert fordi varen er utsolgt? Skjer det ofte?

Jeg har nå for 3 gang på 2 uker fått mail noen dager etter bestilling med beskjed om at de er utsolgt og ordren kanseleres.
Det er så irriterende!

Opplever dere at ordren blir kanselert fordi varen er utsolgt? Skjer det ofte?

Jeg har nå for 3 gang på 2 uker fått mail noen dager etter bestilling med beskjed om at de er utsolgt og ordren kanseleres.
Det er så irriterende!
Har ikke opplevd det. Da må jo de faktisk klare å oppdatere sidene sine slik at det står ikke på lager!

Opplevd det 3-4 ganger. 2 av de i samme nettbutikk. Sluttet å handle der jef

Du må ikke bestille det alle andre bestiller da vettu :P

Men ja, jeg vet åssen det er, og jeg blir skikkelig sur når de ikke klarer å ha orden i systemet sitt :(

Du må ikke bestille det alle andre bestiller da vettu :p

Men ja, jeg vet åssen det er, og jeg blir skikkelig sur når de ikke klarer å ha orden i systemet sitt :(
Ha ha nei jeg må slutte å gjøre det altså.

Ja jeg blir også det!

Aldri opplevd, men herregud så irriterende! Eneste jeg er opplevd er at tingen har vært utsolgt i det jeg skal betale for orderen..

Jepp... Kjøpte dødskul parkas til mannen på black friday, var 70%på den med ordinær pris på 7000... Etter 1 uke kom mailen :(

Har opplevd det noen ganger. Veldig irriterende og kjedelig når man tenker at alt er i orden ettersom ordrebeløpet er reservert fra konto og man får bekreftet ordren fra nettbutikken (riktignok bare automatisk ordrebekreftelse). Egentlig bør man gi disse nettbutikkene tilbakemelding på slikt, for kanskje de da gjør noe med sitt ordresystem? Jeg tenker den tanken hver gang, men gjør jo aldri noe med det :-/........

Tror faktisk ikke det har skjedd.

Har opplevd det et par ganger, men kun før jul.

Har opplevd det noen ganger. Veldig irriterende og kjedelig når man tenker at alt er i orden ettersom ordrebeløpet er reservert fra konto og man får bekreftet ordren fra nettbutikken (riktignok bare automatisk ordrebekreftelse). Egentlig bør man gi disse nettbutikkene tilbakemelding på slikt, for kanskje de da gjør noe med sitt ordresystem? Jeg tenker den tanken hver gang, men gjør jo aldri noe med det :-/........
Jeg svarer på mailen å sier fra at jeg synes de bør ha bedre kontroll

Back
Topp