Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke opplevd det. Da må jo de faktisk klare å oppdatere sidene sine slik at det står ikke på lager!Opplever dere at ordren blir kanselert fordi varen er utsolgt? Skjer det ofte?
Jeg har nå for 3 gang på 2 uker fått mail noen dager etter bestilling med beskjed om at de er utsolgt og ordren kanseleres.
Det er så irriterende!
Ja burde det men klarer det tydeligvis ikkeHar ikke opplevd det. Da må jo de faktisk klare å oppdatere sidene sine slik at det står ikke på lager!
De her har jeg fått lagt i handkekurven, ordremail har blitt sendt til mailboksen min ogsåSå rart. Nei det har aldri skjedd med meg, da får jeg bare ikke lagt det i handlekurven.
Ha ha nei jeg må slutte å gjøre det altså.Du må ikke bestille det alle andre bestiller da vettu
Men ja, jeg vet åssen det er, og jeg blir skikkelig sur når de ikke klarer å ha orden i systemet sitt![]()
Jeg svarer på mailen å sier fra at jeg synes de bør ha bedre kontrollHar opplevd det noen ganger. Veldig irriterende og kjedelig når man tenker at alt er i orden ettersom ordrebeløpet er reservert fra konto og man får bekreftet ordren fra nettbutikken (riktignok bare automatisk ordrebekreftelse). Egentlig bør man gi disse nettbutikkene tilbakemelding på slikt, for kanskje de da gjør noe med sitt ordresystem? Jeg tenker den tanken hver gang, men gjør jo aldri noe med det :-/........
Oj den er kjip.Jepp... Kjøpte dødskul parkas til mannen på black friday, var 70%på den med ordinær pris på 7000... Etter 1 uke kom mailen![]()
Ja det er utrolig irriterende. Blir sur av sånt!Aldri opplevd, men herregud så irriterende! Eneste jeg er opplevd er at tingen har vært utsolgt i det jeg skal betale for orderen..
Lekmer handler jeg ikke av... De har i tilegg elendig kundeservice...Oj den er kjip.
Jeg opplevdw det med lekmer også, tok ti dager før jeg fikk beskjed!
Jeg gjør heller ikke det nå lenger.Lekmer handler jeg ikke av... De har i tilegg elendig kundeservice...