Nettbrett og film/serieabonnement

1. Ja. Bare å bruke ett torrentprogram det. Bruker utorrent på mitt nettbrett og det funker bra. Ellers så har viaplay muligheten til å laste ned innholdet. Hbo og netflix trenger Internett for å funke.
2. Ja, men det er ikke bare å koble den eksterne disken til nettbrettet. Du trenger en usb-hub og ekstra strøm. Nettbrettet har ikke nok strøm til å drive harddisken.
3. Har viaplay nå og syns den er helt grei. Ikke prøvd de andre enda
Ekstra strøm, vil det si at nettbrettet må stå i strømkontakten?

Torrentprogram er ulovlig nedlasting? Det funker bra? Aldri prøvd...

Netflix brukes daglig her i huset. Viaplay hadde jeg en stund, syns ikke det var brukervennlig i det hele tatt og likte ikke utvalget, så jeg sa det opp. Har hbo nå for å se game of thrones, men kommer til å si det opp etterpå, for her som vi ikke har helt topp wifi, så er hbo veldig mye treigere enn netflix, av og til laster det i ett.

Det er kun ulovlig hvis du laster ned materiale som er copyright på. Å bruke torrentz i seg selv er ikke ulovlig.

Den eksterne harddisken vil trenge ekstra strøm da Nettbrettet ikke vil kunne gi nok strøm til det. Jeg har brukt en usb-hub i fra sandstrøm som har egen strøm.

Jeg er heeelt grønn på teknologi, men kunne tenkt meg å kjøpe meg et nettbrett av type Samsung (liker ikke apple). Jeg har veldig lyst til å se serier og filmer når jeg løper på tredemølla. Det er derimot ikke trådløst nett på treningssenteret, så derfor har jeg noen spørsmål:
1. Kan man laste ned serier/filmer til nettbrettet (eller ekstern harddisk), slik at man kan se på uten nett-tilgang?
2. Fungerer eksterne harddisker på nettbrett?
3. Hva anbefaler dere av serietjenester? (Netflix o.l.).

1. Ja, men man må da enten kjøpe digitale versjoner av de eller laste ned ulovlig. Som nevnt av noen andre, så er det ikke ulovlig å laste ned, med mindre man laster ned ting som er copyrightet, noe alt av serier og filmer er. Eller du kan ha Viaplay, som lar deg laste ned noe av innholdet deres og lagre offline. Men det er fryktelig dårlig utvalg generelt på Viaplay, synes jeg, og enda dårligere når det kommer til det som kan lagres offline.
3. Vi har både Netflix og Viaplay, og jeg liker Netflix best. De har mer utvalg enn Viaplay og er mye mer brukervennlig. Men til gjengjeld må man være på nett når man bruker Netflix. Men begge deler har mye å hente når det kommer til utvalg, spesielt når det kommer til nyere serier og filmer.

Back
Topp