Nett i nese!!

Sniker fra september.
Jeg sliter også med tett nese, og har begynt å bruke Miwana Naturell Plus saltvannsspray. Den inneholder et høyere saltinnhold enn vanlige saltvannssprayer, og er helt trygg for graviditet og er ikke avhengighetsskapende. Føler den har hjulpet for meg, så ville bare tipse om den (vanlig saltvannssprayer har ikke funket for meg) :)

Samme greia her, blir helt helt tett. Og får fulstendig nupereller! Og blir det for tett, hjelper ingenting, blir så frustrert.

Dra til legen og be om resept på Nasonex!! Har hatt samme problem i 3 svangerskap og hatt store søvnproblemer pga tetthet. Bruker nå Nasonex ( kan brukes så lenge du har behov) og merker ingenting! En helt ny verden… Fantastisk å endelig kunne sove liggende/i den stillingen jeg vil (og ikke sittende).

Sniker fra september.
Jeg sliter også med tett nese, og har begynt å bruke Miwana Naturell Plus saltvannsspray. Den inneholder et høyere saltinnhold enn vanlige saltvannssprayer, og er helt trygg for graviditet og er ikke avhengighetsskapende. Føler den har hjulpet for meg, så ville bare tipse om den (vanlig saltvannssprayer har ikke funket for meg) :)
Takk for tips! Hvor kan man kjøpe denne?

Dra til legen og be om resept på Nasonex!! Har hatt samme problem i 3 svangerskap og hatt store søvnproblemer pga tetthet. Bruker nå Nasonex ( kan brukes så lenge du har behov) og merker ingenting! En helt ny verden… Fantastisk å endelig kunne sove liggende/i den stillingen jeg vil (og ikke sittende).
Er det også nesespray?

Holder på å kveles på kveldstid her nå :hilarious: har brukt nesespray i 10 dager på kvelden for å få såve, men må nå ha et opphold.. og det er ikke lett! Har prøvd saltvannsspray, men det hjelper ingenting. Mentol krem i nesen, det hjelper 1% kanskje:hilarious: er jo ikke syk, så skyldes jo graviditeten. Har noen av dere det likt? Hva gjør dere for å "overleve" xD
Hatt litt problemer, men er ikke hver kveld. Har brukt litt barnenesespay og skylle med nesehorn, da kan man bestemme saltmengden selv.

Er selv tett nå pga restsymptomer fra influensaen. I tillegg tett i hals og lunger, så er helt fantastisk når man skal sove. Men får det akkurat såpass åpent at jeg kan puste gjennom nesen. Skyller gjerne gjennom med saltvann før jeg legger meg, bare for å evt fjerne gørr.
Bare synd jeg ikke kan gjøre det ned til lungene, for den biten er egentlig verst. ><

Tok nesespray på nettene de 3 verste kveldene, men jeg har liksom ikke så lyst til å ta mer enn nødvendig.

Back
Topp