Stjernelill
Blir kjent med forumet
Det er ikke noe gøy nei.. Har du prøvd å skylle med nesehorn å saltvann? Det skal virke godt å roer ned bihulene.Oh no! Så kjedelig... Føler med deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke noe gøy nei.. Har du prøvd å skylle med nesehorn å saltvann? Det skal virke godt å roer ned bihulene.Oh no! Så kjedelig... Føler med deg!
Saltvann er prøvd uten hel.. men nesehorn har jeg ikke prøvdDet er ikke noe gøy nei.. Har du prøvd å skylle med nesehorn å saltvann? Det skal virke godt å roer ned bihulene.
Vanlig spray syns ikke jeg virker heller, men om jeg ikke er så hoven i bihulene at vannet ikke går gjennom så åpner det ganske godt med nesehorn syns jegSaltvann er prøvd uten hel.. men nesehorn har jeg ikke prøvd
Takk for tips! Hvor kan man kjøpe denne?Sniker fra september.
Jeg sliter også med tett nese, og har begynt å bruke Miwana Naturell Plus saltvannsspray. Den inneholder et høyere saltinnhold enn vanlige saltvannssprayer, og er helt trygg for graviditet og er ikke avhengighetsskapende. Føler den har hjulpet for meg, så ville bare tipse om den (vanlig saltvannssprayer har ikke funket for meg)![]()
Tror de fleste apotek har denneTakk for tips! Hvor kan man kjøpe denne?
Er det også nesespray?Dra til legen og be om resept på Nasonex!! Har hatt samme problem i 3 svangerskap og hatt store søvnproblemer pga tetthet. Bruker nå Nasonex ( kan brukes så lenge du har behov) og merker ingenting! En helt ny verden… Fantastisk å endelig kunne sove liggende/i den stillingen jeg vil (og ikke sittende).
Hatt litt problemer, men er ikke hver kveld. Har brukt litt barnenesespay og skylle med nesehorn, da kan man bestemme saltmengden selv.Holder på å kveles på kveldstid her nåhar brukt nesespray i 10 dager på kvelden for å få såve, men må nå ha et opphold.. og det er ikke lett! Har prøvd saltvannsspray, men det hjelper ingenting. Mentol krem i nesen, det hjelper 1% kanskje
er jo ikke syk, så skyldes jo graviditeten. Har noen av dere det likt? Hva gjør dere for å "overleve" xD