Netflix

Lille Banana

Glad i forumet
Hva er favorittseriene deres på netflix? Trenger en ny serie nå:)

Her har favorittene vært:
Orange is the new black
Orphan black
Drop dead diva

Pretty little laiers!
Og ser oppigjen gamle serier som gilmor girls, one tree hill og lignende! :)

Bare å få lastet ned popcorn time! Der har du alt du kan tenke deg å enda litt mer.
Jeg ser for tiden Vikings og Frikjent. Etter et tungt studieår er det deilig å endelig tillate seg å se serier igjen ! :)

Har litt for mange gående av gangen - prøver å se ferdig Bones, samtidig som jeg ser igjennom Gilmore Girls og OZ. Har også startet på en del animeserier, fra starten av for det er så lenge siden jeg har sett/lest dem..

Ser også litt div Top Gear med mannen ^-^

Bruker Hola og logger meg på som jeg er fra USA. Mange gode ABC serier der. Har sett så mange at jeg husker ikke navnet på alle. Familien inkl datter på straks 11 har sett ut 2 sesonger av The Fosters, som pga amerikanske vpn kun er med engelsk tekst, men dattern lærer mye engelsk da :) nå ser jeg på switched at birth og military wife's eller hva den heter.

Vet du når sesong 5 kommer på netflix av PLL?;)

Jeg bruker media hint (koster vel 30 kr i måneden). Så jeg har engelske netflix, der er den alt kommet! :) vet desverre ikkje på norske!

Bare å få lastet ned popcorn time! Der har du alt du kan tenke deg å enda litt mer.
Jeg ser for tiden Vikings og Frikjent. Etter et tungt studieår er det deilig å endelig tillate seg å se serier igjen ! :)

Forsiktig med popcorn time! Den er full av virus... Kjempe genialt, men bruker det ikke lengre.. :)

Back
Topp