Netflix-tips...?

Jeg kan prøve ;) Er serien bra så skal jeg klare å se den på portugisisk.. Jeg forstår endel spansk, så mulig det ikke blir så fremmed ;)

Samme her, men det gikk overraskende bra å se den til tross for språket. Serien er brasiliansk, så det er mange av ordene som ligner veldig på spansk. Synes det var ganske artig å finne likheten mellom portugisisk og spansk mens jeg så serien, men så er jeg litt språknerd også da:joyful::p
 
Last edited:
Stemmer også for The Strangers eller Safe på Netflix som er basert på bøker av samme forfatter, de slukte vi :) Marcella syns jeg også er bra nå i disse påskekrimtider.
 
Synes Dear John var bra! Basert på en sann historie, ligger en dokumentar om de ekte personene der. Sex education også er bra for lett underholdning :)
 
Liker det meste egentlig.. Spenning, krim, fantasy og drama ;) Men det må skje litt da.. Sikkert derfor jeg kanskje gir opp for tidlig når jeg begynner å se :joyful: Og derfor det er fint med noen tips, så det er lettere å holde ut en evt litt treg start, haha..
Sniker :D
Har du sett Gotham?
 
Har sett papirhuset, men ikke den andre ;) Tusen takk for alle tips folkens :) Jeg er i gang med å se the stranger nå..
 
Back
Topp