Netflix-tips...?

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
:rolleyes: I disse lange hjemme-dager blir det mye sofa og tv... Noen som har noen bra tips til serier/filmer? (Jeg har kun Netflix)
Jeg liker det meste egentlig, men er så lei av å lete/prøve serier som ikke fenger...
Blir veldig glad for noen tips :)
:anyone
 
Vi begynte å se på Ozark her om dagen. Jeg liker den serien, mye handling :)
Kan anbefale den.
 
Den begynte jeg faktisk å se på, men syns den var litt treg i starten.. litt for dokumentar-aktig liksom.. Men, kanskje jeg ikke ga den en god nok sjanse..?o_O
 
Liker det meste egentlig.. Spenning, krim, fantasy og drama ;) Men det må skje litt da.. Sikkert derfor jeg kanskje gir opp for tidlig når jeg begynner å se :joyful: Og derfor det er fint med noen tips, så det er lettere å holde ut en evt litt treg start, haha..
 
Liker det meste egentlig.. Spenning, krim, fantasy og drama ;) Men det må skje litt da.. Sikkert derfor jeg kanskje gir opp for tidlig når jeg begynner å se :joyful: Og derfor det er fint med noen tips, så det er lettere å holde ut en evt litt treg start, haha..
Hva med å fixe lydbok app? Storytel har mange bra bøker på norsk og engelsk (som jeg foretrekker) kan anbefale bokserien om Feyra “A court of thorns and roses” er første boken og den serien er bra :) Fantasy og spenning
 
Hva med å fixe lydbok app? Storytel har mange bra bøker på norsk og engelsk (som jeg foretrekker) kan anbefale bokserien om Feyra “A court of thorns and roses” er første boken og den serien er bra :) Fantasy og spenning
Aldri prøvd lydbok, men det er jo ingen dum idé egentlig ;) Jeg er litt for utålmodig til å lese bøker dessverre.. Siste boka jeg leste var «veien til førerkortet» tror jeg, hahaha..
 
Aldri prøvd lydbok, men det er jo ingen dum idé egentlig ;) Jeg er litt for utålmodig til å lese bøker dessverre.. Siste boka jeg leste var «veien til førerkortet» tror jeg, hahaha..
Anbefales på det sterkeste! Storytel har typ første måned gratis :) hvis du liker Harry Potter så anbefaler jeg de på engelsk (Stephen Fry leser og er så flink)
supert å lytte når man tusler rundt og tar oppvasken, folder klær osv :)
 
Sniker fra desember.
Jeg og mannen ser Papirhuset akkurat nå.
 
Anbefales på det sterkeste! Storytel har typ første måned gratis :) hvis du liker Harry Potter så anbefaler jeg de på engelsk (Stephen Fry leser og er så flink)
supert å lytte når man tusler rundt og tar oppvasken, folder klær osv :)
Takk for tips :) Genialt egentlig..
 
3% er ganske bra, men den er på portugisisk hvis du ikke har noe imot det :)
 
Jeg kan prøve ;) Er serien bra så skal jeg klare å se den på portugisisk.. Jeg forstår endel spansk, så mulig det ikke blir så fremmed ;)
 
Har også kommet en del påskekrim på NRK nett-tv nå (alt der er gratis). "Tilståelsen" fikk god karakter, og er basert på sann historie. Har akkurat begynt å se den selv, synes den virker spennende :)
 
For å drømme meg litt vekk fra alt som skjer liker jeg: Modern Family (du trenger ikke å ha sett alle sesongene), Gilmore Girls, Yummy Mummies, Good Witch, Love is Blind

Kan også anbefale dokumentar serien Babies. Mannen og jeg har sett litt på den sammen og han syntes den var veldig lærerik.

Alle disse er på Netflix
 
Back
Topp