Jeg liker det meste egentlig, men er så lei av å lete/prøve serier som ikke fenger...
Blir veldig glad for noen tips

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk for tipsVi begynte å se på Ozark her om dagen. Jeg liker den serien, mye handling
Kan anbefale den.
Og derfor det er fint med noen tips, så det er lettere å holde ut en evt litt treg start, haha..Det er jo typ dokumentar men for en sirkus! er bare 6 episoder eller noeDen begynte jeg faktisk å se på, men syns den var litt treg i starten.. litt for dokumentar-aktig liksom.. Men, kanskje jeg ikke ga den en god nok sjanse..?![]()
Hva med å fixe lydbok app? Storytel har mange bra bøker på norsk og engelsk (som jeg foretrekker) kan anbefale bokserien om Feyra “A court of thorns and roses” er første boken og den serien er braLiker det meste egentlig.. Spenning, krim, fantasy og dramaMen det må skje litt da.. Sikkert derfor jeg kanskje gir opp for tidlig når jeg begynner å se
Og derfor det er fint med noen tips, så det er lettere å holde ut en evt litt treg start, haha..
Okey, skal gi den en sjanse tilDet er jo typ dokumentar men for en sirkus! er bare 6 episoder eller noe
Aldri prøvd lydbok, men det er jo ingen dum idé egentligHva med å fixe lydbok app? Storytel har mange bra bøker på norsk og engelsk (som jeg foretrekker) kan anbefale bokserien om Feyra “A court of thorns and roses” er første boken og den serien er braFantasy og spenning
Anbefales på det sterkeste! Storytel har typ første måned gratisAldri prøvd lydbok, men det er jo ingen dum idé egentligJeg er litt for utålmodig til å lese bøker dessverre.. Siste boka jeg leste var «veien til førerkortet» tror jeg, hahaha..
Takk for tipsAnbefales på det sterkeste! Storytel har typ første måned gratishvis du liker Harry Potter så anbefaler jeg de på engelsk (Stephen Fry leser og er så flink)
supert å lytte når man tusler rundt og tar oppvasken, folder klær osv![]()
Den har jeg settSniker fra desember.
Jeg og mannen ser Papirhuset akkurat nå.