Hei! Noen som har begynt litt redebygging eller kjenner trangen til det enda? Jeg merker jeg er så klar for å begynne litt smått på å pusse opp det som forhåpentligvis blir barnerommet og har begynt å tenke litt på ommøblering/nye innkjøp ellers i huset. Har dere noen prosjekter før den lille kommer?
(og det er 100x billigere å fikse
)

har kjøpt ny bag til vognen, fordi jeg fant en billig og nesten ubrukt. Ellers så har vi det meste, trenger litt små ting + nytt bilsete. Begynner nok mer etter oul og vi vet at alt er bra og hva som gjemmer seg der inne 

Har en stor trang for å ordne i huset da men det er nok uavhengig av graviditeten da.

, så er litt å gjøre, men det er ikke så stort
er 15+3 bare, og handlet inn mye av de store tingene. Blant annet seng, bilstol, barnevogn, spisestol, stellekommode og lekegrind
begynte med engang jeg fikk positiv test etter 9års prøving og aldri en positiv test før denne. Har også kjøpt noen nøytrale babysett i str 50 og 56 men ikke mange. Skal på ul om et par dager og håper da at h*n viser seg frem så vi får se kjønnet. Har vært på en del ul allerede men h*n er sjenert og sta.