Nesting!! :)

Her er noe klær funnet frem, og stellebord bestilt og snart i hus. Bilsete er kjøpt. Stelleveska kom i posten i går (så fornøyd!) og vognen jeg har kjøpt av en venninne hentes ved påsketider. Vuggen henter vi når det nærmer seg mai. Men alle småting som må i hus, er jeg i ferd med å ordne nå. Pumpe, flasker, smokker, nyvasket tøy, ullskinn og tepper. Koselig og ordne litt om litt, uten stress :)

Jeg er ferdig med det meste, og har vært det en stund. Har vært hjemme veldig lenge så har vært fint å ha noe å gjøre. Nå bare gleder jeg meg :)

Merker jeg begynner å føle på t det er knapt med tid igjen.. Har absolutt ingen ting klart.. har det aller meste etter jentungen, men alt ligger på loftet. Vognen står i boden, sengen står på eldstejenten sitt rom full i rot, stellebord er i deler i boden og alt annet ligger usortert i sekker og poser på loftet.. tror jeg må få ting litt på plass snart. Sortere alt av klær i str og diverse ned fra loftet.

Det jeg vet at jeg mangler er son pumpe til amming og innlegg, litt flere skift, som bodyer og strømpebukser og flere tøybleier, og så må jeg få sydd der nestet :) og mannen skal lage en next2me lignende seng, men har en seng da :)

Ellers har vi det meste :)

Jeg har klart å smitte mnd mannen med nestingen min! :-D Jeg fikk overbevist han om at etter påske kommer ting til å skje veldig fort og at nå er det bare 2 uker igjen til påske. Så nå har han snekret sammen DET tidsskjemaet for å få bygget og tapetsert ferdig gjesterommet. Når det er ferdig kan jeg endelig tømme og gjøre klart det rommet lillebror skal få :)

Var egentlig ferdig med nestingen jeg, men har endret på stellebordet i dag :D måtte få inn alt jeg fikk i gave på babyshower, så da ble det omorganisering :)

Her er også mye gjort, men har ikke gått til så store innkjøp denne gangen. Erfaringen fra sist var at jeg trengte mye mindre klær enn jeg trodde, og at en baby egentlig ikke er avhengig av å ha så veldig mye stæsj. De viktigste tingene som seng, vogn, bilstol, stelleplass, stellesaker, tepper og klær er i orden, så da plukker jeg de siste tingene en eller annen gang i løpet av de neste 9 ukene :D

Back
Topp