Nesting!! :)

Kmille

Forelsket i forumet
Jeg har SÅ STORT behov for å bygge rede for tida! Men jeg har ikke energi til mer enn å gå på jobb og passe 2 åringen til leggetid før jeg kollapser på sofaen... jeg sitter på jobb og lager lister over alt jeg har lyst å fikse hjemme (og helst i går). Også lager jeg lister over alt jeg vil at mannen skal fikse hjemme (og helst i går). Tilslutt blir jeg bare stressa og deppa fordi jeg vet at jeg bare får gjort en brøkdel.. Straks er det påske og etter påske er det jo nesten rett i fødsel (føles det som)!

Flere som har rydde/ordne/fikse/handle-behov for tiden? :-D

Melder meg dønn i klubben! Jeg (og mannen) har fått gjort litt da, men mye gjenstår på de berømte listene her i gården også..
Første snuppa kom 17 dager før tiden, så tror han har innsett at det er greit med alt som er på plass. Han takket meg veldig for det første gangen :)

Jepp! Mannen er litt oppgitt over meg. I dag fikk jeg for meg at jeg må kjøpe hylle på vaskerommet. Mannen er lykkelig uviten om det enn så lenge :p

Listen min er alt for lang, men vi har heldigvis fått gjort noen av de største tingene. Og så har jeg støv på hjernen for tiden. Jeg ser bare ting som må vaskes overalt! Og så får jeg ikke gjort noe særlig pga vondt bekken og rygg. Gaaaah!

Har VELDIG redebyggertrang for tida.. Men siden vi flytter om et par uker, får jeg ikke gjort noen ting :( Kan ikke handle inn heller, for vi har ikke plass til mere ting her vi bor nå. Så jeg tipper det blir full panikk med redebygginga når vi kommer i nytt hus.. Jeg er kjempestressa!! :eek:

Thihi! Godt vi er flere! Her blir det nok full rulle og forbud mot å sitte stille i sofaen frem mot påske :-D

Har VELDIG redebyggertrang for tida.. Men siden vi flytter om et par uker, får jeg ikke gjort noen ting :( Kan ikke handle inn heller, for vi har ikke plass til mere ting her vi bor nå. Så jeg tipper det blir full panikk med redebygginga når vi kommer i nytt hus.. Jeg er kjempestressa!! :eek:

Samme her! Vi flytter under 3 uker før termin, så jeg føler ikke det er vits i å gjøre noe nå - men haaar så lyst! Mer fristende å gjøre ting klart enn å pakke :p

Ha ha, dette er en klubb jeg kan melde meg inn i :) Jeg kjenner også at jeg er veldig sliten etter jobb, og ikke får gjort alt som står på listene. Jeg lærer derimot aldri, og legger nye ting på listen hver dag ;) Forøvrig skal jeg forsøke å få mannen med på IKEA senere: wish me luck:D

Uff her og, mannen blir helt oppgitt og mener vi har såå god tid :P og jeg blir enda mer oppgitt og er superstressa! Haha :P

Vi driver å pusser opp i nye hjemmet våres. Så har kun kjøpt bilsete, vogn og vugge. Noen små ting ellers ikke kommet i gang

Åååh, jeg har så lyst til å bygge rede!:) Drømmer om alt jeg skulle gjort...dessverre er jeg innlagt på niende uka med svak livmorhals, og får ikke gjort noe som helst. Har bestilt en ammepute på nett, thats it;) Derfor vil jeg benytte muligheten til å skryte uhemmet av mannen, som viser seg å være verdens beste redebygger!:) Han har slitt seg gjennom timesvis på ikea og ulike barnebutikker, og har kjøpt vogn, seng, dagseng, stellebord osv...Med god hjelp av mødre, svigermødre og bestemødre har han også fått i hus sengetøy og annet, og nå står det meste klart, siden vi har forventet at guttene kommer lenge før termin... Får stadig koselige bilder, av nyvasket bad med stellebordet klart, eller av en nyoppredd barneseng... ♡

Åååh, jeg har så lyst til å bygge rede!:) Drømmer om alt jeg skulle gjort...dessverre er jeg innlagt på niende uka med svak livmorhals, og får ikke gjort noe som helst. Har bestilt en ammepute på nett, thats it;) Derfor vil jeg benytte muligheten til å skryte uhemmet av mannen, som viser seg å være verdens beste redebygger!:) Han har slitt seg gjennom timesvis på ikea og ulike barnebutikker, og har kjøpt vogn, seng, dagseng, stellebord osv...Med god hjelp av mødre, svigermødre og bestemødre har han også fått i hus sengetøy og annet, og nå står det meste klart, siden vi har forventet at guttene kommer lenge før termin... Får stadig koselige bilder, av nyvasket bad med stellebordet klart, eller av en nyoppredd barneseng... ♡
Så flink han er :) kjipt for deg hvis du hadde måtte begynne med det etter fødsel, og så "glad" som menn er i shopping så syns jeg han har stått på
:)

Ja, han har vært utrolig!;) Nesten så han fortjener fritak fra IKEA og andre mannehatende butikker en tre års tid ;)

For en mann! :-D

Så heldig du er som har en så engasjert mann! :)

Jeg skulle ønske min var en brøkdel på samme måte, men det er dessverre ikke slik. Han mener vi har god tid fortsatt, så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe at barnet ikke finner på å komme for tidlig.

Sitter i det nye huset på 13ende dagen! Men kaos med esker og rot over alt. Energien er ikke eksisterende, og føler jeg mangler alt, selv om jeg har masse fra førstemann. Men har leandervugge, vogn, småting. Enda godt fargen på rommet passer lille frøkna, og jenta som hadde rommet før har vært så søt og hengt igjen noen søte ugle wallsticks som passer fint til farge n :)Skal ellers låne krybbe og Newborn seat siden det nok blir siste og ikke har store planer om å kjøpe ting jeg ikke får brukt for over en lengre periode. Men har bestemt meg for å kjøpe ny sprinkelseng. Den forrige arvet vi av kollega av samboer, men den er nå,så gammel og slitt, og man kan ikke ta bort den ene siden da det mangler deler.

Jeg har SÅ STORT behov for å bygge rede for tida! Men jeg har ikke energi til mer enn å gå på jobb og passe 2 åringen til leggetid før jeg kollapser på sofaen... jeg sitter på jobb og lager lister over alt jeg har lyst å fikse hjemme (og helst i går). Også lager jeg lister over alt jeg vil at mannen skal fikse hjemme (og helst i går). Tilslutt blir jeg bare stressa og deppa fordi jeg vet at jeg bare får gjort en brøkdel.. Straks er det påske og etter påske er det jo nesten rett i fødsel (føles det som)!

Flere som har rydde/ordne/fikse/handle-behov for tiden? :-D
Jeg har også mye å gjøre.
Rydde, vaske, pusser opp bad og lager nytt barnerom (sambo som bygger barnerom da).
Har igjen å kjøpe sprinkelseng og bilsete.

Det kan nok være lurt å se gjennom hva som et viktigst, så man ikke blir så deppa over alt man ikke rekker. For man kan ikke rekke alt!
Det har iallfall jeg innsett, med to barn fra før som også skal ha oppmerksomhet, bleieskift, leksehjelp og middag...

Har selv begynt redingen. Fått mannen til å montere klar senga og klarte ikke dy meg med å legge på sengetøy. Lagt et stort teppe over, for ikke å få mye støv.. spørs om det blir en vasking til før mai av sengetøyet.

Vi holder på å pusse opp, så det gjenstår litt der, men i går vasket jeg ut av stellekomoden storebror har brukt til å ha sine klær, så nå er det klart til å legge oppi babytøy. Vasket det av mørkt tøy i str 56, og føler veldig for å gjøre klart. Plutselig etter påske, går det jo veldig fort.

Vi pusser opp soverommet, så alt står på hodet hjemme nå, men ikke mye igjen da, av soverommet... Har mer som skal få gjennomgå.

Gleder meg til å byne skikkelig <3

Back
Topp