Nesten ingen symptomer?

Føler selv jeg har lite symptomer, for jeg sammenligner med sist da jeg var helt utslått av luktesansen min (som gjorde meg uggen/kvalm og mistet matlysten) og hadde veldig ømme bryst. Har ikke veldig matlyst nå heller, men greier ihvertfall å spise og luktesansen er ikke helt på bærtur. Mer trøtt da.

Er 8+5 i dag, og alt var fint på UL :)
 
Gravid for første gang i uke 8+4. Var på TUL i 7+4 fordi jeg har svært lite symptomer og fikk se et hjerte som banket ❤️ Er allikevel ikke beroliget da jeg ikke har symptomer annet såre pupper og ekstremt sulten. Er ikke spesielt trøtt, kvalm og føler meg ganske vanlig. Hva kan jeg gjøre? Bør jeg måle HCG hos fastlege? Vil det være nok «bevis» på at alt utvikler seg i riktig retning. Den lille spiren her er så ønsket og jeg er så redd for at det skal gå galt. Leser altfor mye om MA. Og føler kvalme er et så sikkert tegn, jeg prøver å nyte da det plutselig kommer.. men samtidig så «leter», føler det er tidlig med ny UL igjen allerede..
 
Gravid for første gang i uke 8+4. Var på TUL i 7+4 fordi jeg har svært lite symptomer og fikk se et hjerte som banket ❤️ Er allikevel ikke beroliget da jeg ikke har symptomer annet såre pupper og ekstremt sulten. Er ikke spesielt trøtt, kvalm og føler meg ganske vanlig. Hva kan jeg gjøre? Bør jeg måle HCG hos fastlege? Vil det være nok «bevis» på at alt utvikler seg i riktig retning. Den lille spiren her er så ønsket og jeg er så redd for at det skal gå galt. Leser altfor mye om MA. Og føler kvalme er et så sikkert tegn, jeg prøver å nyte da det plutselig kommer.. men samtidig så «leter», føler det er tidlig med ny UL igjen allerede..

Skjønner bekymringen din, men mest sannsynlig er nok alt helt fint:Heartred det er rett og slett så enkelt som at ikke alle har tydelige symptomer, noe vi rett og slett burde være glad for, selv om det lettere skaper bekymring! Da jeg skrev dette hovedinnlegget kjente jeg INGENTING, og nå er jeg nærmere 9 uker, og har de to siste ukene vært STUPTRØTT, har ikke gjort annet enn å sove etter jobb! Og den siste uken har jeg også blitt kvalm, og har så og si ingen matlyst:silent så ting endrer seg!
 
Gravid for første gang i uke 8+4. Var på TUL i 7+4 fordi jeg har svært lite symptomer og fikk se et hjerte som banket ❤️ Er allikevel ikke beroliget da jeg ikke har symptomer annet såre pupper og ekstremt sulten. Er ikke spesielt trøtt, kvalm og føler meg ganske vanlig. Hva kan jeg gjøre? Bør jeg måle HCG hos fastlege? Vil det være nok «bevis» på at alt utvikler seg i riktig retning. Den lille spiren her er så ønsket og jeg er så redd for at det skal gå galt. Leser altfor mye om MA. Og føler kvalme er et så sikkert tegn, jeg prøver å nyte da det plutselig kommer.. men samtidig så «leter», føler det er tidlig med ny UL igjen allerede..

Vil bare si at dette med symptomer ikke nødvendigvis har noen ting å si. Man kan ha null symptomer og allikevel ende opp med en baby, eller man kan ha masse symptomer selvom det går galt :Heartred
 
Back
Topp