Nesten ingen symptomer?

såå bra:):) har det vært sånn hele svangerskapet? Eller har det snudd i en bestemt uke?
Nei det kom gradvis etterhvert, husker ikke helt når. Men alt fra bekkenløsning, søvnløse netter, rastløse ben, hodepine, halsbrann, svimmelhet, utmattelse, humørsvingninger og til slutt svangerskapsforgiftning begge de forrje svangerskapene, så jeg er spent på om det blir likt nå eller ei:woot:
 
5+0

Føler ikke jeg har noe typiske gravid symptomer. Ikke ømme pupper eller kvalm, ikke svimmel eller noe. Har ekstremt svingende kroppstemperatur da. Sinnsykt. Fra isende kald til skikkelig feber varm :( Kjenner meg syk, uten å være syk. Har hatt litt murringer og skikkelig pms i starten.

Ellers så var bekkenet vondt i går.
Eg og slit med kroppstemperaturen. Kan det ver at det heng saman med blodsukkeret ditt? Eg blir fort uvel til vanleg om eg ikkje spiser jevnleg, ca kvar 3. Time. Første eg merker er at eg begynner å fryse og kaldsvette. Merker det enda meir no enn før:) kroppen jobbar jo litt hardere no, kanskje den prøver å be om meir mat? :D
 
Eg og slit med kroppstemperaturen. Kan det ver at det heng saman med blodsukkeret ditt? Eg blir fort uvel til vanleg om eg ikkje spiser jevnleg, ca kvar 3. Time. Første eg merker er at eg begynner å fryse og kaldsvette. Merker det enda meir no enn før:) kroppen jobbar jo litt hardere no, kanskje den prøver å be om meir mat? :D

Nei ikke noe blodsukkersving. Kjenner godt til det fra før pga nedsatt insulinresistens. :)
 
Er 6+2 i dag, og har nesten ingen symptomer, eneste jeg har hatt er litt ømme pupper og litt murringer nederst i magen, men absolutt ikke konstant og ikke hver dag...noen som kan berolige meg?:sorry:

Måtte inn å se her da jeg våknet i dag fordi jeg følte meg i veldig bra form! Noe som er rart da jeg er kronisk syk, og de siste ukene har jeg bare følt meg bedre og bedre for hver dag :woot: Jeg er bare i 5+1 i dag, har hatt noen symptomer innimellom som vonde bryst (nesten hver dag), murringer, luft og litt dårlig i magen, strekninger i livmor og lår. Men i dag er alt rolig og behagelig :pompus: Merkelig opplegg, forstår ikke om det er bra eller ikke :bored:
 
I første svangerskapet mitt hadde jeg det sånn. Kvalmen kom når jeg var ca 12 uker på vei. Nyt det så lenge det varer!!
 
6+5 og fortsatt i tvil om jeg er gravid fordi jeg ikke føler noe symptomer. Lege og ul i morgen, blir ikke overrasket om det er helt tomt i magen.
 
6+5 og fortsatt i tvil om jeg er gravid fordi jeg ikke føler noe symptomer. Lege og ul i morgen, blir ikke overrasket om det er helt tomt i magen.
Du må oppdatere oss, krysser selvsagt alt jeg har for at det er liv der:Heartred har du hatt noen blødning eller noe?
Jeg er 7+1 i dag, og har nå endelig hatt ømme pupper flere dager sammenhengende!:notworthy Til og med følt meg pittelitt uvell til tider, men ellers føler jeg ganske lite! Har også spottet litt, så veldig spent på om det befinner seg en huleboer i magen!
 
Jeg gleder meg over hver dag uten noe, for jeg vet det kommer..med første tenkte jeg som deg, men fikk så voldsom kvalme når det først begynte. Håper å få det bedre denne gangen men det er jo ikke vanlig.
Om jeg ikke skulle få noen symptomer på mange uker vil jeg kanskje vurdere TUL da faktisk, men det må bli en stund til.
 
Jeg gleder meg over hver dag uten noe, for jeg vet det kommer..med første tenkte jeg som deg, men fikk så voldsom kvalme når det først begynte. Håper å få det bedre denne gangen men det er jo ikke vanlig.
Om jeg ikke skulle få noen symptomer på mange uker vil jeg kanskje vurdere TUL da faktisk, men det må bli en stund til.
Hvor langt er du på vei?:happy:
 
hvor langt er du på vei?:happy:

Er 6+6 i dag i følge TUL jeg nettopp kom fra :) Alt stod bra til, og hun sa jeg var heldig og måtte nyte det. Nå skal det sies at jeg spydde i morges da jeg pussa tennene :p Er ikke kvalm i utgangspunktet, men kan begynne å brekke meg når jeg hoster og (tydeligvis) pusser tenner.
 
Er 6+6 i dag i følge TUL jeg nettopp kom fra :) Alt stod bra til, og hun sa jeg var heldig og måtte nyte det. Nå skal det sies at jeg spydde i morges da jeg pussa tennene :p Er ikke kvalm i utgangspunktet, men kan begynne å brekke meg når jeg hoster og (tydeligvis) pusser tenner.
Sååå bra! Må være en god følelse å få høre at alt ser bra ut!:happy: Jeg skal på TUL på lørdag, er så spent, grugleder meg! Håper på like gode tilbakemeldinger som deg!
 
Sååå bra! Må være en god følelse å få høre at alt ser bra ut!:happy: Jeg skal på TUL på lørdag, er så spent, grugleder meg! Håper på like gode tilbakemeldinger som deg!

Ja det er kjempedeilig! Det håper jeg også du får, si gjerne i fra hvordan det går :)
 
Ja det er kjempedeilig! Det håper jeg også du får, si gjerne i fra hvordan det går :)
Det skal jeg gjøre:) har som sagt nesten ikke hatt noen symptomer, men har hatt ømme pupper hver dag nå! Men mest skeptisk siden jeg har spottet litt, selv om jeg har lest at det egentlig er ganske normalt!:sorry:
 
Jeg er 8+5 ca og har hatt så å si ingen tegn til graviditet. De to forrige svangerskapene var alt annet enn symptomløse :woot::woot: Deilig å slippe kvalmen mest av alt :happy:
 
Back
Topp