(Nesten) Ingen symptomer, anyone?

Moi77

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Har kun ømme pupper! Akkurat som første gang, så føler jeg meg liksom ikke gravid... er vel ikke noe å klage på, men hadde håpet å virkelig få kjent på det denne gangen... luksusproblem, ja vet.... :p

Jeg "sliter " med d samme
Kjenner jeg blir fortere sliten osv , men ellers fint lite her også. Kan kvalmen komme for fullt enda eller?

Har INGEN symptomer. Ikke ømme puppr, ikke fortere sliten. INGENTING. Var sånn sist og på dette tidspunktet (6+5). Håper dt forblir slik.

Jepp sånn har jeg det å :( kjenner ikke no annet enn ømme niplwr

Jeg hadde heller ikke noen særlige symptomer før uke 6-7 sist. Og da var jeg bare trøtt. Det er veldig forskjellig hvilke symptomer man får. Jeg føler meg heldig som slipper. Vil ikke bli kvalm eller ha bekkenplagen liksom.

Jeg vært grisedårlig med de tre første.
Kjent alt veldig tidlig . Nå nada håper det er et bra tegn

Har ingen symptomer her heller.. men kjenner at det tøyer i livmora :)

Har lite symptomer enda, men litt småkvalm i perioder og trøtt :)

Lite symptomer her også, litt oppblåst bare. Hadde murringer rundt ikm. Litt bedre matlyst enn ellers da;) ingen symptomer med forrige heller, ikke så mye som et minutt med kvalme. Aldri hatt ømme bryst heller :) luksusproblem som jeg burde bli flinkere til å sette pris på!

Ingen symptomer her heller. Reagerer forskjellig hver gang, tror ikke det har noe sammenheng med SA/MA

Mitt første svangerskap: masse symptomer, SA
Mitt andre svangerskap: ingen symptomer, sprek 5-åring
Mitt tredje svangerskap, masse symptomer, sprek 2-åring
Dette svangerskapet, ingen symptomer

Ble bilsyk til hytteturen idag ;) ellers har jeg sykt ømme pupper :p

Jeg har lite symptomer. Ømme bv og kjenner tidvis stikk/trykk i nedre del av magen. leter liksom litt etter symptomer, er jo redd for at det er skjedd noe uten:/ men er bare 6 uker på vei, så det kan jo hende de kommer, for all del:D

Blir fortere sliten, og spotter bittelitt. Grugleder meg til ukene framover

Har også veldig få symptomer. Tror eneste er at jeg er grusomt trøtt. Hadde mye mer symptomer på denne tiden sist.

Har null symptomer så langt (4+5), annet enn litt kvalm nå og da. Men det er jeg glad for, for kvalme før uke 8 er forbundet med kraftig redusert sjanse for sa. Omfavn kvalmen, damer..:D

Symptomene kommer og går litt her. Har en del mensmurring og vondt i korsryggen, mindre marlyst (ikke søtsug heller :o) og ømme pupper. Ellers kan jeg våkne av at jeg føler meg litt fyllesyk, sånn uggen men rister det fort av meg!

Magetrøbbel som startet 3+0 :o

Har akkurat samme symptomer som i de to andre svangerskapene. Har på en måte visst det før jeg tok testen. Mot slutten av uke 3 kommer følgende symptomer hos meg:

- Trøtthet. Sovner foran tv'en før kl.22, vanligvis sitter jeg oppe til kl.23-24.
- Større og ømmere bryster.
- Stikning og strekking i nedre del av magen/lysken.

Heldigvis aldri hatt svangerskapskvalme! #bankibordet

Back
Topp