(Nesten) Ingen symptomer, anyone?

Her stikker det veldig i lysken i dag. Det er vondt, men så blir jeg glad hver gang det skjer. Elsker å kjenne at det skjer noe.

Jeg hadde heller ingen symptomer sist i starten. Etterhvert måtte jeg tisse veldig ofte og var trøttere enn ellers.
Husker jeg fikk helt panikk sist da jeg var i uke 15. Det kjentes ikke som om at jeg var gravid! måtte dra på helsestasjonen og få høre hjertelyden for å roe meg ned

Jeg har så godt som ingenting... Har begynt å merke bittelitt kvalme på kvelden, men det er det. Noe "murringer" i magen men det har jeg nesten alltid..

Jeg er trøtt og sinna ;-) sist gang hadde jeg vondt i puppene og spydde.. så.. hehe.. er vel forskjellig fra hver gang !

Svært lite symptomer her også :-P ømme og støle bryster, trøtt og sinna. Hihi alle snakker jo om kvalmen, men godt å se det ikke bare er meg som ikke føler meg så veldig gravid. håper jo på å kanskje slippe unna kvalmen, er 6+5.

Veldig lite symptomer her å. og vet det høres helt teit ut, men har lyst på mere symptomer, fordi jeg er så redd for å miste. Jeg kjenner det av og til litt i lysken, er litt trøttere (men våkner tidlig på morgenen) og trekker meg lettere opp over småting. Jeg hadde en MA tidligere, og da var jeg i forferdelig uggen form, så leter liksom etter de samme symptomene nå. Da var jeg veldig kvalm og spydde. Og sov og sov. Vet dere når det er vanlig at kvalmen kommer? (mer vanlig enn andre ting)

Back
Topp