Nesten ingen symptom?

Jeg testet I går fordi jeg kjente på så mange symptomer jeg ikke skjønte så mye av :p vonde bryster, feberlignende følelse, vondt i korsryggen og tyngde nederst i magen. Gruer meg sånn til kvalmen starter, jeg var så mye på sykehuset sist fordi jeg var dårlig og spydde til siste dag. Vi reiser til rhodos i 2 uker på lørdag og det er ganske høy sannsynlighet for at den kommer i løpet av turen. Sist startet det i uke 6...

Husker i forrige svangerskap i uke 5 lurte jeg på hvor symptomene var, så BAM kjempekvalm og kasta opp fra rett før uke 6. Savner det ikke! Tipper det er på vei nå da.

Kjenner meg veldig igjen! Ved forrige svangerskap var jeg i løpet av disse ukene kjempekvalm, spydde både morgen, formiddag på jobb og på kvelden. Var litt kvalm nå i starten, men ellers er jeg mest bare trøtt, men jeg klager ikke! Heller stuptrøtt enn kvalm :happy:

Akkurat samme her også :rolleyes::hilarious:
Hadde også mye sterkere symptomer ved MA enn nå, særlig kvalme. Er i uke 8+1, og symptomene kommer og går. En dag er jeg energisk og våken, en annen føler jeg meg blytung og kvalm. Prøver å ikke stresse rundt det, og heller være glad for at jeg (foreløpig) føler meg i fin form. :)

Ikke mye symptomer her heller. Har hørt at det er like vanlig som masse symptomer :)
Her er det bare veldig vonde pupper, også blir jeg litt uggen hvis jeg ikke sover litt på dagen.. pluss at jeg plutselig blir stappmett etter et halvt måltid maks.

Ååh som jeg misunner dere som har lite symptomer , selv om jeg skjønner at noen blir litt engstelig av det også. Jeg har begynt å spy hver dag nå, og ofte både morgen og kveld :hungover: I tillegg er jeg av og på kvalm hele dagen om jeg er fysisk aktiv og er såååå trøtt! Min mor kommenterte at «jeg kan ikke huske at jeg drev og sov da jeg var gravid», altså må de kommentere alt?:bored:

Dårlig med symptomer her også. Ømheten i puppene har nesten gitt seg, og jeg har små runder med kvalme men kaster ikke opp. Litt murringer i magen kommer og går. Trenger ikke middagslur hver dag lengre. Hadde det ikke vært for en positiv test i baderomsskuffen og et ultralydbilde på kjøleskapet hadde jeg ikke trodd jeg var gravid. Er 8+3 i dag.

Inga symtom, förutom tröltthet, ömma bröst och mkt kissnödig och upplåst mage, så har ju iof några :P Jag har bara varit illamående ett fåtal tillfälen, vid hunger :) Väldigt konstiug att jag lix känner mig helt vanlig, men sa,tidigt helt perfekt, då jag startade i nytt jobb för 3 vecor sedan :D Går in i u. 10 imorgon ^_^

har ingen symptomer, 8+5 idag, sist fikk jeg ømme pupper tidlig men er nesten uvirkelig siden jeg ikke har noe nå :rolleyes:

Back
Topp