Nesten ingen livstegn

Med forrige kjente jeg ikke før uke 20 eller noe (husker ikke nøyaktig men var et par uker etter OUL) men hun sparka etterhvert hele tida og veldig mye og vedlig hardt. Og var veldig sterk og aktiv (vi kunne ikke ha noe på salongbordet og måtte barnesikre alt da hun var 7mnd!) så det er ikke nødvendigvis en link mellom at man begynner å kjenne det seint og rolig baby :p

Men jeg håper egentlig på litt roligere baby nå... Vi hadde aldri en stille/rolig stund, hun sov alltid en dupp mindre enn andre på samme alder og slutta helt å sove på dagtid da hun var 2... og våkner aldri senere enn kl 6, i helgene også, og er høyt og lavt. Blitt mye bedre nå som hun er større og får til mer. Hun gjør absolutt alt selv. Men hun var en vedlig frustrert baby som alltid ville være mer selvstendig og få til mer enn hun fikk til. Og var også veldig høylytt, mye hyl :D jeg slet meg helt ut i permisjonen. Måtte prøve å hindre henne fra å klatre/løpe ut i veien osv hele tida, Hahaha

Sååå jeg har lagt inn bestilling på en litt roligere krabat denne gangen ;) :D

Det er jo ikke gitt at det har en sammenheng, men det kan jo være noe med det likevel. Det var iallfall min opplevelse sist, da jeg kjente liv tidlig, og fikk ei som fram til hun var 10 mnd lå langt foran de andre. Da hun var 10 mnd tok hun seg en lang pause i utviklingen. :D

Det blir spennende å se hvordan det blir denne gangen.

Dette er nok veldig individuelt. Leser her inne alle varianter av når folk kjenner noe. Her kjennes bevegelsene godt, men mest fordi lille spraker ved blæra og mot navlen. Men når jeg var hos jordmor i uke 19 så sa hun «nå sparker lille» og jeg kjente ingen ting

Jeg har først nå begynt å kjenne små livstegn, er snart i uke 20. Førstegangs, og selvfølgelig lengter jeg etter tegnene men tror vi er ganske «innfor normalen»:angelic: trikset er vell å bekymre seg minst mulig, men det er jo lettere sagt en gjort av og til..:dead:

Nå er jeg 19 uker på vei og kjenner så ekstremt lite liv. Kanskje et bittelite dult i uken. Er dere flere?

Jeg blir jo nervevrak av dette! Gosj

Jeg er 19+3 i dag, og det med bevegelse varierer utrolig mye fra dag til dag her.
Noen dager er det full fart, andre dager stille og rolig [emoji5] tror det meste er normalt frem til man er sånn 23/24 uker på vei [emoji5][emoji6]

Jeg er 17+2 og kjenner absolutt ingneting og har ingen mage heller ennå...

Jeg husker at jeg ikke kjente noe før ganske seint sist heller, men er ganske sikker på at jeg hadde mer kul da (nå har jeg ingenting).

Jeg skal på OUL på torsdag, og må innrømme at jeg er bittelitt bekymra. Selv om jeg hadde TUL før jul og alt var bra da. Og fikk høre hjertelyd hos jordmor for et par uker siden.. så jeg burde ikke være bekymra.

Men synes liksom alle andre som er over 17 uker har både synlig babymage og at de fleste kjenner bevegelse.

Huff, blir vel spennende på torsdag :P

Jeg er 19+3 i dag og har omtrent ingen mage ennå, så det med magestørrelse varierer utrolig mye fra person til person tror jeg [emoji5] og sikkert litt på hvordan babyen ligger etterhvert som den blir større vil jeg tro? [emoji6]

Takk for betryggende ord alle! Ser absolutt at min egentlige problem er mangel på tålmodighet. Hehe. Men så ønsker jeg og å være ferdig og høygravid imorgen. Har så lyst til å kose baby. Haha. (Ikke at jeg ønsker henne før uke 37 altså)

Takk for betryggende ord alle! Ser absolutt at min egentlige problem er mangel på tålmodighet. Hehe. Men så ønsker jeg og å være ferdig og høygravid imorgen. Har så lyst til å kose baby. Haha. (Ikke at jeg ønsker henne før uke 37 altså)

Alle har det vel sånn til eller fra i svangerskapet [emoji5]
Sist jeg var gravid var jeg så lei allerede i uke 27/28, men da fødselen plutselig startet i uke 30 så var ting snudd på hodet med en gang. Når de fikk stoppet fødselen fikk jeg en helt annen tankegang og ble så utrolig glad for hver dag ekstra i magen [emoji173]️
Sånn er det denne gangen også. Jeg tenker at det er lov å bli lei og utålmodig inni mellom for noen dager føler lengre enn andre, men alt i alt er jeg takknemlig for hver dag lille fortsatt er i magen siden det gikk som det gjorde sist...

I dag har jeg kjent flere ganger det jeg tror er babyen:woot: 3 timer og 34 minutter til ultralyd nå:nailbiting: Gud bedre som jeg håper alt er bra❤️

I dag har jeg kjent flere ganger det jeg tror er babyen:woot: 3 timer og 34 minutter til ultralyd nå:nailbiting: Gud bedre som jeg håper alt er bra❤️

Herreguuuuud for en tålmodighetsprøve å vente til I KVELD!! Masse lykke til, gleder meg til oppdatering. :Heartred

Herreguuuuud for en tålmodighetsprøve å vente til I KVELD!! Masse lykke til, gleder meg til oppdatering. :Heartred
Tenker jo at det er jeg som innbiller meg at jeg kjenner noe. Leste om ei som mente hun kjente spark kvelden før ultralyd.. da viste det seg at det ikke hadde vært liv siden uke 8-9. :nailbiting: Bare håper alt er i orden.

Jeg har faktisk kjent mye de to siste dagene men ingenting idag igjen. hehe. Igår tror jeg at jeg kjente det ene sparket utenpå magen og. Så hun begynner vel hardt når det først slår inn. haha

Tenker jo at det er jeg som innbiller meg at jeg kjenner noe. Leste om ei som mente hun kjente spark kvelden før ultralyd.. da viste det seg at det ikke hadde vært liv siden uke 8-9. :nailbiting: Bare håper alt er i orden.
Huff, du må ikke lese sånt!!! Alt er nok helt fint!

Back
Topp