Med forrige kjente jeg ikke før uke 20 eller noe (husker ikke nøyaktig men var et par uker etter OUL) men hun sparka etterhvert hele tida og veldig mye og vedlig hardt. Og var veldig sterk og aktiv (vi kunne ikke ha noe på salongbordet og måtte barnesikre alt da hun var 7mnd!) så det er ikke nødvendigvis en link mellom at man begynner å kjenne det seint og rolig baby
Men jeg håper egentlig på litt roligere baby nå... Vi hadde aldri en stille/rolig stund, hun sov alltid en dupp mindre enn andre på samme alder og slutta helt å sove på dagtid da hun var 2... og våkner aldri senere enn kl 6, i helgene også, og er høyt og lavt. Blitt mye bedre nå som hun er større og får til mer. Hun gjør absolutt alt selv. Men hun var en vedlig frustrert baby som alltid ville være mer selvstendig og få til mer enn hun fikk til. Og var også veldig høylytt, mye hyl jeg slet meg helt ut i permisjonen. Måtte prøve å hindre henne fra å klatre/løpe ut i veien osv hele tida, Hahaha
Sååå jeg har lagt inn bestilling på en litt roligere krabat denne gangen
Det er jo ikke gitt at det har en sammenheng, men det kan jo være noe med det likevel. Det var iallfall min opplevelse sist, da jeg kjente liv tidlig, og fikk ei som fram til hun var 10 mnd lå langt foran de andre. Da hun var 10 mnd tok hun seg en lang pause i utviklingen.
Det blir spennende å se hvordan det blir denne gangen.