mizz.may
Flørter med forumet
Jeg også er slik, liker og ha alt i orden og planlagt, gjerne notert å =)Takk<3 Syns det er artig, både å planlegge, skrive opp,lage og ikke minst ha det klart til mannen kommer hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også er slik, liker og ha alt i orden og planlagt, gjerne notert å =)Takk<3 Syns det er artig, både å planlegge, skrive opp,lage og ikke minst ha det klart til mannen kommer hjem
Jeg også er slik, liker og ha alt i orden og planlagt, gjerne notert å =)
Ingen fiskeboller??
Ingen fiskeboller??
Men du, de marinerte scampiene med salsa, kan du si litt mer om dem? Hørtes godt ut!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe, ja, jeg har fått med meg at du er glad i fiskeboller jeg er helt enig, det er superdigg!Har fiskeboller innimellom også. Det er faktisk en av mine favorittretter, mannen er dog ikke helt enig der Den deilige hvite sausen med masse karri, oohh
Det er kjempe godt!
Elsker scampi.
De bør ligge i marinaden over natten, da blir de best
Marinaden består av chillikrydder, pepper,salt og olivenolje.
Salsaen er farlig god!!
Den består av tomater, rød chilli, vårløk, chillipaste, limejuice, frisk koriander.
Hvitløk er nok også digg oppi,men da er det spisenekt hos gubben
Så en halv lime som man klemmer over hele retten til slutt og hvitløksbaguetter eller ferske rundstykker til!!
Mmmm
Hehe, ja, jeg har fått med meg at du er glad i fiskeboller jeg er helt enig, det er superdigg!
Mm! Dette skal testes! Så lager du bare en salat ved siden av? Du marinerer dem mens de er grå og rå, ikke sant?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Yummy!!!Pleier kjøpe de som er kokt på forhånd,så de er rosa. Lar de tine litt før jeg marinerer de og lar de ligge over natten. Så varmes de bare raskt opp i pannen.
Kjempe rask og sunn middag!
Ja, enkel salat i form av isbergsalat eller hjertesalat...Er nok av smak på det andre, så blander ikke inn noe mer
Kan også ha rundstykker eller hvitløksbag. ved siden av.
Wææææ! Det der var dritdigg!! Takk for hot tips, ny favoritt her i husetHar fiskeboller innimellom også. Det er faktisk en av mine favorittretter, mannen er dog ikke helt enig der Den deilige hvite sausen med masse karri, oohh
Det er kjempe godt!
Elsker scampi.
De bør ligge i marinaden over natten, da blir de best
Marinaden består av chillikrydder, pepper,salt og olivenolje.
Salsaen er farlig god!!
Den består av tomater, rød chilli, vårløk, chillipaste, limejuice, frisk koriander.
Hvitløk er nok også digg oppi,men da er det spisenekt hos gubben
Så en halv lime som man klemmer over hele retten til slutt og hvitløksbaguetter eller ferske rundstykker til!!
Mmmm