Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv LOVE HEARTS ( de godterigreiene med kjærlighets-quotes på seg vettu?) for halsbrannen din! Det er seriøst vidundermedisin altså!!! <3 mye lettere å sove med en sånn ved siden av senga!JA! Jeg begynner å bli klar for å levere, men håper jeg er uthvilt når dagen/natten kommer. Her er det mange nesten søvnløse netter pga kynnere og halsbrann, men innimellom får jeg hentet meg inn igjen. Håper fødselen starter etter en sånn god periode!
Oi! Spenstig!! Jeg veit ikke hvordan dette svangerskapet skulle gått om frøkna vår ikke hadde hatt bhgplass! Hun er litt under 1,5 år når lillebror kommer Jeg er 100% sykemeldt og helt utslitt! Men alt går jo når man sitter oppi det Koselig med to tette <3Klar for baby og nytt liv.
Har en sønn på 1,5 år uten barnehageplass så dette blir mye jobb.
Er litt urolig for å dusje, vaske osv for vil ikke ha baby før minimum to uker før termin.
Oi oi!! Kan skje når som helst for deg snart!!25 dager igjen! Nåh skal han bare komme!!![emoji14]
Ja lov å håpe! Ikke prematur nå hvertfallOi oi!! Kan skje når som helst for deg snart!!
Deilig å være over den grensa!Ja lov å håpe! Ikke prematur nå hvertfall