Neste måned er det deres tur, Jenter!

En tråd i 'Mars 2016' startet av Moderator Irene, 1 Feb 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vaggegåsa Elsker forumet Marslykke 2016

Veldig klar! Måtte februar rase av gårde :)

2. Anra Glad i forumet Marslykke 2016

Hjelpes... Gleder meg, men er ikke klar nei!

3. Gledeståre Gift med forumet Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

JA! Jeg begynner å bli klar for å levere, men håper jeg er uthvilt når dagen/natten kommer. Her er det mange nesten søvnløse netter pga kynnere og halsbrann, men innimellom får jeg hentet meg inn igjen. Håper fødselen starter etter en sånn god periode!

4. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Prøv LOVE HEARTS ( de godterigreiene med kjærlighets-quotes på seg vettu?) for halsbrannen din! Det er seriøst vidundermedisin altså!!! <3 mye lettere å sove med en sånn ved siden av senga! :p

• Liker Liker x 1
  5. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Klar som et egg!!! Den kan bare komme når som helst for min del altså! Er i uke 36+2 nå og klarer nesten ikke vente...!!!

6. bomsa Flørter med forumet

Mer enn klar for å være ferdig med graviditeten! Men føler ikke vi har noe på plass her enda... å 3åringen har virkelig inntatt trassalderen, så blir interessant med baby I hus.... men gleder meg jo veldig likevel ;-) ❤

7. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Både ja og nei :)

8. Pernillemarie Blir kjent med forumet

JA!! Nå er jeg absolutt klar. Klarer nesten ikke vente

9. Småbarnsmor16 Flørter med forumet

10. karma1 Flørter med forumet

Aldri vært så klar!!!! 3 uker og 3 dager til termin...kan gjerne bare komme nå!!

11. Kjenner jeg er ganske misunnelig på dere nå jeg!! :D

12. Knøtte Klar for nr 2 :)

Veldig klar :D Settes i gang i uke 37, om 3 uker :)

• Liker Liker x 1
  13. MittNyeLiv Elsker forumet

Klar for baby og nytt liv.
    Har en sønn på 1,5 år uten barnehageplass så dette blir mye jobb.

Er litt urolig for å dusje, vaske osv for vil ikke ha baby før minimum to uker før termin.

14. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Oi! Spenstig!! Jeg veit ikke hvordan dette svangerskapet skulle gått om frøkna vår ikke hadde hatt bhgplass! Hun er litt under 1,5 år når lillebror kommer o_O Jeg er 100% sykemeldt og helt utslitt! Men alt går jo når man sitter oppi det :) Koselig med to tette <3

15. Shishi Glad i forumet Marslykke 2016

Nja, så klar det går an å bli si :D veit jo ikke hva jeg går til, men får ta en dag om gangen :D

16. Håp2016 Elsker forumet

Ja ☺

17. Skillz Gift med forumet

25 dager igjen! Nåh skal han bare komme!!!:):p

18. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Oi oi!! :D Kan skje når som helst for deg snart!!

19. Skillz Gift med forumet

Ja lov å håpe! :) Ikke prematur nå hvertfall ;)

• Liker Liker x 1
  20. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Deilig å være over den grensa! :D

Del denne siden