Neste måned er det deres tur, Jenter!

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
JA! Jeg begynner å bli klar for å levere, men håper jeg er uthvilt når dagen/natten kommer. Her er det mange nesten søvnløse netter pga kynnere og halsbrann, men innimellom får jeg hentet meg inn igjen. Håper fødselen starter etter en sånn god periode!
 
JA! Jeg begynner å bli klar for å levere, men håper jeg er uthvilt når dagen/natten kommer. Her er det mange nesten søvnløse netter pga kynnere og halsbrann, men innimellom får jeg hentet meg inn igjen. Håper fødselen starter etter en sånn god periode!
Prøv LOVE HEARTS ( de godterigreiene med kjærlighets-quotes på seg vettu?) for halsbrannen din! Det er seriøst vidundermedisin altså!!! <3 mye lettere å sove med en sånn ved siden av senga! :p
 
Klar som et egg!!! Den kan bare komme når som helst for min del altså! Er i uke 36+2 nå og klarer nesten ikke vente...!!!
 
Mer enn klar for å være ferdig med graviditeten! Men føler ikke vi har noe på plass her enda... å 3åringen har virkelig inntatt trassalderen, så blir interessant med baby I hus.... men gleder meg jo veldig likevel ;-) ❤
 
Aldri vært så klar!!!! 3 uker og 3 dager til termin...kan gjerne bare komme nå!!
 
Kjenner jeg er ganske misunnelig på dere nå jeg!! :D
 
Klar for baby og nytt liv.
Har en sønn på 1,5 år uten barnehageplass så dette blir mye jobb.

Er litt urolig for å dusje, vaske osv for vil ikke ha baby før minimum to uker før termin.
 
Klar for baby og nytt liv.
Har en sønn på 1,5 år uten barnehageplass så dette blir mye jobb.

Er litt urolig for å dusje, vaske osv for vil ikke ha baby før minimum to uker før termin.
Oi! Spenstig!! Jeg veit ikke hvordan dette svangerskapet skulle gått om frøkna vår ikke hadde hatt bhgplass! Hun er litt under 1,5 år når lillebror kommer o_O Jeg er 100% sykemeldt og helt utslitt! Men alt går jo når man sitter oppi det :) Koselig med to tette <3
 
Nja, så klar det går an å bli si :D veit jo ikke hva jeg går til, men får ta en dag om gangen :D
 
Back
Topp