Ja utrolig godt føler jo det går litt fortere også.... Gleder meg så utrolig til ul til torsdag 29 januar da får vi forhåpentligvis se hva som skjuler seg på innsidenfår extra ul fremmover også.
Ja det skjønner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja utrolig godt føler jo det går litt fortere også.... Gleder meg så utrolig til ul til torsdag 29 januar da får vi forhåpentligvis se hva som skjuler seg på innsidenfår extra ul fremmover også.
Jeg var hos legen i uke 11, neste kontroll er hos jordmor i uke 24. Synes 13 uker er litt vel lenge mellom kontrollene! Men har jo oul i uke 18 da, og har vel egentlig ingen spesielle grunner til å ha flere kontroller![]()
Synes det virkelig synn det er så utrolig stor forskjell på oppfølging, det er tristDet er tydeligvis store forskjeller ute å går ser jeg her. Det kommer kanskje ann på legen/jm man har hvor ofte de vil ha kontroller![]()
Synes det virkelig synn det er så utrolig stor forskjell på oppfølging, det er tristalt med måte altså
men regelmessig skulle alle hatt og følt segtrygge
![]()
Om det er behov og det er noe enten fordi formen er kjempe dårlig eller noe så er det jo veldig bra jaMen for meg som ikke er sykemeldt eller noe så bare syntes jeg det var ofte hehe
Hadde første kontroll i uke 12 neste er i uke 24syns det er vel lenge i mellom her!
MEN, fikk innkalling til oul i går!! Blir i uke 18, gleder meg vilt!![]()
![]()
![]()
Oul blir tatt som en kontroll. Så du har ikke 12 uker mellom, men 6, som er helt vanlig nå i starten![]()
Joda, men de tar vel ikke blodprøver og urinprøve på oul? Syns det er greit å følge med på sånt også![]()
Kjenner forøvrig mange som har mye tettere oppfølging, men de bor på mindre plasser enn meg, så det er nok ikke like trykk på helsevesenet![]()
![]()
Sant nok![]()
Jeg bor på "lite sted", og har hatt 4 allerede, er 17+2. Siste i uke 15, så blir det ul nå uke 18, også lege 24. Følte ikke jeg trengte noe mer, men alt er jo smak og behag![]()
Så kjekt!da får du jo bra med oppfølging!
![]()
Jeg er uke 14+3 og har bare hatt en![]()
Men nå er formen min ganske så fin, så jeg føler ikke at jeg trenger fler kontroller akkurat nå uansett - men hadde vært greit med tilbudet![]()
Ja, absolutt kjekt å kunne bestemme selvdu kan jo gå til legen når du vil vel? Jeg har hvertfall det tilbudet, glad for det!