Neste kontroll

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg var på kontroll om onsdagen og da sendte legen henvisning til oul. Jeg var 15+5 uker på kontrollen og legen satte opp ny time når jeg er 20 uker akkurat (etter menstermin). Så da blir det forhåpentligvis oul før neste time som er om 4 uker. Jeg syntes legen min har vel ofte kontroller hehe

Så når var dere på sist kontroll og når er neste? :)

Hadde første kontroll i uke 12 neste er i uke 24 :( syns det er vel lenge i mellom her!
MEN, fikk innkalling til oul i går!! Blir i uke 18, gleder meg vilt! :) :) :)

Var på kontroll hos lege i uke 13+0, neste er hos jordmor når jeg er 20+0. Men har fått beskjed av jordmor om å ringe når som helst om jeg føler for å komme før:)
Oul 19+1 :)

Hadde første kontroll i uke 12 neste er i uke 24 :( syns det er vel lenge i mellom her!
MEN, fikk innkalling til oul i går!! Blir i uke 18, gleder meg vilt! :) :) :)

Blir stas med oul da :D Ja ser at du syntes det er lenge jeg har 4 uker mellom og du har 12 så det er jo stor forskjell. Men går du til lege og jordmor eller bare en av de?

Da er det ikke bare jeg som har kontroll hver 4 uke. Jeg har jo allerede hvert på 2 kontroller og en samtale og er bare 16 uker hehe

Jeg var på kontroll i uke 6 (jordmor) og lege i uke 9 og, så har jo faktisk vært på 3 kontroller foreløpig her. Men den i uke 9 var vel egentlig mest pga sykemld osv :)

Var hos jm i uke 11. Har oul når jeg er 18+5. Ble ikke satt opp ny time hos jm (tror hun glemte det :p),men regner med at hun tar kontakt.. Ellers tenkte jeg å kontakte henne rundt uke 24-25

Jeg var på kontroll i uke 6 (jordmor) og lege i uke 9 og, så har jo faktisk vært på 3 kontroller foreløpig her. Men den i uke 9 var vel egentlig mest pga sykemld osv :)

Jeg oppdaget jo ikke at jeg var gravid før jeg var i uke 6 jeg da haha :P men var hos legen når jeg var i uke 9, 11 og 15 så nesten så jeg lurer på om han har lite pasienter for tiden haha for nå iløpet av de neste 4 ukene blir det da oul og neste kontroll :P

Jeg oppdaget jo ikke at jeg var gravid før jeg var i uke 6 jeg da haha :P men var hos legen når jeg var i uke 9, 11 og 15 så nesten så jeg lurer på om han har lite pasienter for tiden haha for nå iløpet av de neste 4 ukene blir det da oul og neste kontroll :P

Hehe. Ingen spesiell grunn til de heller? Kanskje han bare syns det er koselig å ha deg der:p

Hehe. Ingen spesiell grunn til de heller? Kanskje han bare syns det er koselig å ha deg der:p

Nei ikke som jeg vet om, hadde normalt svangerskap sist og alt er greit nå og hehe ja det må være det at han virkelig liker å ha besøk av meg haha :P

Var hos jm i uke 11. Har oul når jeg er 18+5. Ble ikke satt opp ny time hos jm (tror hun glemte det :p),men regner med at hun tar kontakt.. Ellers tenkte jeg å kontakte henne rundt uke 24-25

Ja for det var noe sånt jeg trudde det kom til å bli, ikke å fly hos legen 1 gang i mnd nå i starten hehe

Jeg har vært til legen hver 14.dag fram til nå:) så fra sist kontroll i uke 13 skal jeg ikke til legen før uke 20 :) så lenge det ikke oppstår noe! Syns det er kjempe bra at legen min følger meg opp så bra :)

Jeg var hos legen i uke 11, neste kontroll er hos jordmor i uke 24. Synes 13 uker er litt vel lenge mellom kontrollene! Men har jo oul i uke 18 da, og har vel egentlig ingen spesielle grunner til å ha flere kontroller :)

Nei ikke som jeg vet om, hadde normalt svangerskap sist og alt er greit nå og hehe ja det må være det at han virkelig liker å ha besøk av meg haha :P

Du er sikkert veldig hyggelig å ha der da se ;) hihi

Jeg har vært til legen hver 14.dag fram til nå:) så fra sist kontroll i uke 13 skal jeg ikke til legen før uke 20 :) så lenge det ikke oppstår noe! Syns det er kjempe bra at legen min følger meg opp så bra :)

Om det er behov og det er noe enten fordi formen er kjempe dårlig eller noe så er det jo veldig bra ja :) Men for meg som ikke er sykemeldt eller noe så bare syntes jeg det var ofte hehe

Du er sikkert veldig hyggelig å ha der da se ;) hihi

Vel om onsdagen kan jeg ikke ha hvert veldig trivelig å ha der for da lurte han på om det var noe galt siden jeg virka så trist og lei haha jeg hadde bare hatt en dårlig start på dagen og stressa, så var jeg kvalm etter over 1 time på buss +jeg var sulten haha :P

Var hos jordmor 7, 12,16 og nå 20 og lege 22 blir kontroll hos lege nå fremmover hver 2 uke på grunn av en del ting. Så blir fulgt opp så det holder . Så er det jo hos jormor innimellom der også til vanlige kontroller.

Var hos jordmor 7, 12,16 og nå 20 og lege 22 blir kontroll hos lege nå fremmover hver 2 uke på grunn av en del ting. Så blir fulgt opp så det holder . Så er det jo hos jormor innimellom der også til vanlige kontroller.

Men det er jo veldig bra at du får bra med oppfølging da :)

Back
Topp