Nesespray

Marihøna

Prøver på nr 2 siden nov/15
Assistert-jentene
Pusser/renser dere nesen før hver gang dere sprayer?

Det er 25 grader hjemme hos oss, ville dere da hatt den i kjøleskap? Står ikke over 25 grader på pakken...

Jeg gjorde ingenting med nesa før spraying.

Da jeg sprayet i mai/juni var det fryktelig varmt. Måtte ha flaska med meg overalt siden jeg sprayet tre ganger daglig. Den ble nok litt varm innimellom, men alt gikk fint og jeg ble godt nedregulert :)

Jeg pusser nesa hvis jeg merker at det er behov for det. At jeg er litt tett feks. Jeg har med min overalt fordi jeg sjelden er hjemme til "spraytid".

Jeg pusser nesen lett siden det står det i bruksanvisningen.

Det står jo ingenting om at den ikke kan oppbevares i kjøleskap - bare at den ikke må fryses. Så da går det sikkert fint :)

Kan godt hende jeg hadde pusset nesen om den var tett, men jeg har aldri tett nese :p Har ikke hatt det på årevis :)

Jeg pusset nesa hvis den var tett, men ikke alltid.

Skylte derimot alltid tuten under lunkent vann og gnikka litt med fingeren (istedetfor klut) før og etter sprayinga slik det står man skal gjøre i bruksanvisninga.

Sprayen bodde i veska og stod alltid i esken sin slik at den ikke veltet. Den skal ikke ligge :)

Temperatur har ikke vært noe jeg har tenkt på, men kan jo være greit at den ikke står i sola.

Jeg har ofte min i lomma faktisk, da jeg har en jobb som gjør at jeg ikke alltid har tilgang til veska ved spraytid og er avhengig av å ha den med meg. Derfor blir den både utsatt for varme, jeg har ikke muligheten til å pusse nesen alltid, og den får i tillegg ikke alltid stått kun oppreist. Til gjengjeld følger jeg reglene veeeldig slavisk når jeg har anledning til det, men tenker at man gjør som man best kan :)

Jeg har ofte min i lomma faktisk, da jeg har en jobb som gjør at jeg ikke alltid har tilgang til veska ved spraytid og er avhengig av å ha den med meg. Derfor blir den både utsatt for varme, jeg har ikke muligheten til å pusse nesen alltid, og den får i tillegg ikke alltid stått kun oppreist. Til gjengjeld følger jeg reglene veeeldig slavisk når jeg har anledning til det, men tenker at man gjør som man best kan :)
Blir dere kvalm av denne sprayen da? Jeg er på sd 5 og er så kvalm!

Har ikke (foreløpig) merket noe til kvalme. Bare mye hodepine og trøtthet.

Hvor lenge skal du bruke sprayen?:)

Jeg har ikke merket noe enda, begynte 15/8, så har ikke gått så lenge på sprayen enda. Det jeg husker fra forrige gang er at jeg fikk hetetokter hele tiden og humørsvingninger, så ser ikke frem til det .. Ellers en positiv bivirkning var at jeg ikke hadde ett eneste migreneanfall! :D

Skal spraye til 30.8. (Fra 12.8.) og til komtroll da for å forhåpentligvis starte sprøyter 31.8.

Du da?

Kjedelig å være kvalm over lenger tid. Får håpe du er nok nedregulert til å begynne på sprøyter da:)

Litt usikker på hvor lenge jeg skal spraye. Har kontroll 26/8, men på grunn av ferietur første uka i september kan det være jeg må spraye noen dager ekstra.

Back
Topp