Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir dere kvalm av denne sprayen da? Jeg er på sd 5 og er så kvalm!Jeg har ofte min i lomma faktisk, da jeg har en jobb som gjør at jeg ikke alltid har tilgang til veska ved spraytid og er avhengig av å ha den med meg. Derfor blir den både utsatt for varme, jeg har ikke muligheten til å pusse nesen alltid, og den får i tillegg ikke alltid stått kun oppreist. Til gjengjeld følger jeg reglene veeeldig slavisk når jeg har anledning til det, men tenker at man gjør som man best kan![]()
Blir dere kvalm av denne sprayen da? Jeg er på sd 5 og er så kvalm!
Skal spraye til 30.8. (Fra 12.8.) og til komtroll da for å forhåpentligvis starte sprøyter 31.8.Har ikke (foreløpig) merket noe til kvalme. Bare mye hodepine og trøtthet.
Hvor lenge skal du bruke sprayen?![]()
Blir dere kvalm av denne sprayen da? Jeg er på sd 5 og er så kvalm!
Jeg har ikke merket noe enda, begynte 15/8, så har ikke gått så lenge på sprayen enda. Det jeg husker fra forrige gang er at jeg fikk hetetokter hele tiden og humørsvingninger, så ser ikke frem til det .. Ellers en positiv bivirkning var at jeg ikke hadde ett eneste migreneanfall!Blir dere kvalm av denne sprayen da? Jeg er på sd 5 og er så kvalm!
Skal spraye til 30.8. (Fra 12.8.) og til komtroll da for å forhåpentligvis starte sprøyter 31.8.
Du da?