Nesespray??

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg :p
Blir en on sirkel....Jeg har vært avhengig før og, men da fikk jeg nesespray på resept hos legen og klarte å slutte. For min del sliter jeg med allergier, bihuler og at jeg blir veldig tett ved forkjølelse. Har vært "lettvint" å bare ta otrivin da, selv om jeg har jo visst at man blir avhengig. Den ødelegger slimhinnene, og man blir tett av det...Så tar man nesespray, og slik begynner sirkelen:P Jeg får prøve og bruke nesehornet flittig nå en stund, kan jo ikke drive på med den nesesprayen hele sv.skapet...

Gullskatt juli12:)

Samme her, er den jeg er avhengig av og....:P Aaaah, er så deilig når man kjenner mentholen rensker opp i alt som er...:P

Haha jaaa såå enig!! Off, prøvde å la den være igår men våknet opp sykt tett og tørr i hele munnsystemet så da var det påan igjen :P

Haha jaaa såå enig!! Off, prøvde å la den være igår men våknet opp sykt tett og tørr i hele munnsystemet så da var det påan igjen :P
I know...Kjennes ut som det har vært ørkentud i flere døgn når man våkner. Ikke deilig!!

Joda... Jeg er mye forkjølet jeg også, med tett nese:p men bruker det ikke for det.

Heldig du da :p jeg feks sliter en del med migrene, er jeg for tett trigger det fram migrene anfall. Og det er IKKE gøy nå som jeg ikke kan ta
Migrenemedisin pga spira :p

Back
Topp